Hii allemaal,
Ik ben nu 19 weken zwanger, maar ik ervaar sinds gister bruine afscheiding.
Ik heb het alleen gister ochtend gehad in combinatie met persen vanwege constipatie.
Toch maakte ik me zorgen en heb ik de vk gebeld die zei inderdaad dat het daarmee te maken had.
Ik heb daarna de rest van de dag nergens last van gehad.
Maar nu ga ik naar de wc en is het weer bruine afscheiding. Zijn er andere dames die er ook last van hebben? Ik vind op internet alleen dames die voor de 10 weken zwangerschap zitten.
Ik heb verder ook geen klachten qua buikpijn of iets, maar toch raak ik er wel van in paniek…
Ja na het 💩 en na de seks heb ik er soms last van. Niet echt bruinig; eerder oud roze. Ben ook 19 weekjes. Zolang het bruin of roze is, is het oud zei mijn vk.
Vorige week (was toen 19 weken) toevallig ook bruine afscheiding gehad. Heb dit nooit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, dus schrok er ook van. Volgens de verloskundige is het inderdaad een geknapt vaatje geweest. Bij mij niet echt een duidelijke aanleiding kunnen bedenken, behalve dat ik m’n dochter vaak til. Als het een andere oorzaak zou zijn zou het bloedverlies echt veel meer zijn en fel rood zei zij.
Vorige week (was toen 19 weken) toevallig ook bruine afscheiding gehad. Heb ...
En gisteren ook een goede 20-weken echo gehad, dus dat bevestigt het ook wel voor mij dat het onschuldig is geweest. Moet jij de 20-weken echo nog krijgen?
Ik heb in week 11 en 12 twee weken wat bruin bloed gehad. Ben toen wel meteen voor controle geweest, dat zou ik je sowieso zsm aanraden. Mij werd ook verteld dat het erbij kan horen, maarja het blijft spannend. Hoop dat het gauw overgaat!
Ik ben 21 weken en heb er al sinds het begin van de zwangerschap af en toe “last” van. Kan oud bloed zijn maar je afscheiding verandert sowieso tijdens je zwangerschap dus (bij mij) niks aan de hand