12 Reacties

22 dagen geleden

Ja na het 💩 en na de seks heb ik er soms last van. Niet echt bruinig; eerder oud roze. Ben ook 19 weekjes. Zolang het bruin of roze is, is het oud zei mijn vk.

22 dagen geleden

Dat is oud bloed van een gesprongen vaatje door het persen, het is van onder heel gevoelig, dit kan wel 2 tot 3 dagen aanhouden

22 dagen geleden

Vorige week (was toen 19 weken) toevallig ook bruine afscheiding gehad. Heb dit nooit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, dus schrok er ook van. Volgens de verloskundige is het inderdaad een geknapt vaatje geweest. Bij mij niet echt een duidelijke aanleiding kunnen bedenken, behalve dat ik m’n dochter vaak til. Als het een andere oorzaak zou zijn zou het bloedverlies echt veel meer zijn en fel rood zei zij.

22 dagen geleden

Reactie op Dory464

Vorige week (was toen 19 weken) toevallig ook bruine afscheiding gehad. Heb ...
En gisteren ook een goede 20-weken echo gehad, dus dat bevestigt het ook wel voor mij dat het onschuldig is geweest. Moet jij de 20-weken echo nog krijgen?

22 dagen geleden

Reactie op Dory464

En gisteren ook een goede 20-weken echo gehad, dus dat bevestigt het ook we ...
Ik heb mijn 20 weken echo aankomende donderdag, dus ik moet daar nog even op wachten in spanning

22 dagen geleden

Update ik kan straks nog even snel voor een controle om te kijken of het goed is. Tot donderdag wachten is voor mij te lange spanning

22 dagen geleden

Reactie op Liiza6

Update ik kan straks nog even snel voor een controle om te kijken of het go ...
Ah dat is fijn! Laat je weten hoe het was?

22 dagen geleden

Ik heb in week 11 en 12 twee weken wat bruin bloed gehad. Ben toen wel meteen voor controle geweest, dat zou ik je sowieso zsm aanraden. Mij werd ook verteld dat het erbij kan horen, maarja het blijft spannend. Hoop dat het gauw overgaat!

22 dagen geleden

Ik ben 21 weken en heb er al sinds het begin van de zwangerschap af en toe “last” van. Kan oud bloed zijn maar je afscheiding verandert sowieso tijdens je zwangerschap dus (bij mij) niks aan de hand

22 dagen geleden

Oh ik heb dit zovaak gehad… bruin, roze, helder rood. Inderdaad na de stoelgang, seks. Het hoort er bij!

22 dagen geleden

Reactie op Dory464

Ah dat is fijn! Laat je weten hoe het was?
Alles was goed! Het is inderdaad een gesprongen vaatje rondom de baarmoedermond.

21 dagen geleden

Reactie op Liiza6

Alles was goed! Het is inderdaad een gesprongen vaatje rondom de baarmoeder ...
Gelukkig! Fijn dat je zo snel een controle hebt gekregen om je gerust te stellen.