8 Reacties

3 maanden geleden

Had dit met mijn eerste zwangerschap rond 14 weken. Toen was er waarschijnlijk een adertje gespat. En wat oud bloed. Ook alleen met afvegen. Vraag gerust een echo aan als je het echt niet vertrouwd! Vertel dat het je echt dwarszit en dat je je zorgen maakt. Ik hoop voor je dat het meevalt hopelijk nog een beetje rest van de vorige keer helder rood verlies. Laat je het weten als de verloskundige heeft gebeld?

3 maanden geleden

Reactie op 16922

Had dit met mijn eerste zwangerschap rond 14 weken. Toen was er waarschijnl ...
Zojuist de verloskundige gesproken. Hoef me waarschijnlijk geen zorgen te maken, maar mag voor geruststelling zo langs komen voor een echo ❤️

3 maanden geleden

Bruin is oud bloed. Dit kan dus heel goed nog hetzelfde bloed zijn als van je bloeding met 6+2, waarvan dit er dus nu pas uit komt. Bruin bloed is geen zorgen maken leerde mijn verloskundige me altijd, want dat betekent in elk geval dat er nú geen bloeding is.

3 maanden geleden

Vanmiddag een echo gehad en alles is goed. In groei verdubbeld sinds vorige week en een kloppend hartje ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Vanmiddag een echo gehad en alles is goed. In groei verdubbeld sinds vorige ...
Gelukkig, wat fijn! ❤️

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Bijna elke keer met vegen. Mijn baarmoedermond is blijkbaar heel erg gevoelig voor bloedingen. Had vorige week 1 dag écht rood bloedverlies en erna alleen nog maar bruin. Heb toen ook een echo gehad en alles zag er oke uit. Ik heb volgende week pas de eerste echte echo bij 6+3 (of 4).

3 maanden geleden

Ik heb dit ook, maakt me wel wat onzeker en gespannen. Gelukkig staat maandag de eerste echo gepland, hopen dat alles goed is🤞

3 maanden geleden

Hee, dit heb ik ook, nu 6+6. Mag ook maandag voor de echo komen. Fijn dat je een kloppend hartje hebt 🧡. Hier ook sliertjes in m’n bloed, nu bijna een week last van ene keer iets meer dan de andere keer maar geen menstruatie hoeveelheden bloed. Spannend allemaal.