13 Reacties

één maand geleden

Hai, Ik ben nu ook 11 weken, maar ik begin echt door obstipatie bolle darmen te krijgen en daardoor ook een bolle buik😂 Ik probeer nu maar een grote blouse te dragen en hopelijk dat het niet zo opvalt

één maand geleden

Ik ben bijna 13 weken en mensen zijn in shock als ik ze dat vertel 😂 Ik krijg tegenwoordig al de vraag ‘hoe lang moet je nog?’. Dan zeg ik nou, ik ben net begonnen 😂😂

één maand geleden

Reactie op Hadewiay

Ik ben bijna 13 weken en mensen zijn in shock als ik ze dat vertel 😂 Ik kr ...
Ook je eerste kindje?

één maand geleden

Reactie op AnneJ98

Hai, Ik ben nu ook 11 weken, maar ik begin echt door obstipatie bolle dar ...
Ja dat hoor ik wel vaker, dat het door obstipatie kan komen. Maar hier heb ik geen last van 🤭

één maand geleden

Ja ik heb ’t ook, morgen 12 weken! Broeken zaten tussen week 4 en 9 al niet lekker omdat ik veel last had van m’n darmen. Maar sinds 9 weken is m’n stoelgang weer helemaal normaal en heb ik best een flink buikje die duidelijk groeit. Ik vind het super fijn, heb best weinig symptomen en nog geen echo gehad dus de groeiende buik geeft me echt vertrouwen dat het goed gaat. En het is leuk voor mijn vriend, hij vergeet vaak dat ik zwanger ben maar als hij me ziet herinnert hij het zich door m’n buikje 💛

één maand geleden

Ik heb ook echt al een buikje. 11+3 en eerste zwangerschap. Ben blij als ik bij mensen in de buurt ben die het weten. Kan ik er ontspannen bijzitten 😅

één maand geleden

Reactie op Lvandep

Ja ik heb ’t ook, morgen 12 weken! Broeken zaten tussen week 4 en 9 al niet ...
Ja dat snap ik! Wanneer heb je de eerste echo dan? En wat laat dan pas 🤭

één maand geleden

Reactie op Lisabelle_

Ik heb ook echt al een buikje. 11+3 en eerste zwangerschap. Ben blij als ik ...
Haha heel herkenbaar! Alleen bij mij weten nog maar 3 mensen het 😅

één maand geleden

Reactie op jet127

Ja dat snap ik! Wanneer heb je de eerste echo dan? En wat laat dan pas 🤭
De 23e, dan ben ik 14 weken. Ik woon in Zweden en hier doen ze meestal de eerste echo pas met 13/14 weken. In sommige regio’s zelfs pas 18/19 😬 dus ik heb nog geluk haha

één maand geleden

Reactie op Lvandep

De 23e, dan ben ik 14 weken. Ik woon in Zweden en hier doen ze meestal de e ...
Oh jeetje, wat moet je dan lang wachten 🫣 ik had met 7 weken de eerste echo en vond het wachten al vreselijk 🤭

één maand geleden

Reactie op jet127

Oh jeetje, wat moet je dan lang wachten 🫣 ik had met 7 weken de eerste ech ...
Jaa heel lang! Ik dacht ook dat ik ’m bij m’n eerste afspraak met 7 weken zou krijgen maar toen ik bij m’n afspraak kwam zei ze dat het nog 6/7 weken zou duren, ik ben er super bitter over geweest en maakte me ook een tijdje best ongerust maar de weken vliegen voorbij dus het is oke nu haha

één maand geleden

Reactie op Lvandep

Jaa heel lang! Ik dacht ook dat ik ’m bij m’n eerste afspraak met 7 weken z ...
Oh gelukkig! 😊

één maand geleden

Reactie op jet127

Ook je eerste kindje?
Nee de derde 😅