13 Reacties

2 maanden geleden

Heb al een buikje van mezelf hahaha maar ik zag bij 5/6 weken geen verschil met voor de zwangerschap.

2 maanden geleden

Nu 4 weekjes ong en heb ook dat opgeblazen gevoel. Van mezelf erg slank met wat ondergewicht maar nu toch wel een klein buikje zichtbaar.. al denk ik dat dat vooral m’n darmen zijn hahaha 🙃

2 maanden geleden

Ik ben inmiddels bijna 7 weken. En me buik is nu iets kleiner dan met 5 weken, toen had ik enorm last van obstipatie. Wordt nu iets minder. Dus denk dat het toen vooral poep was.... 😅🫣

2 maanden geleden

Hoi! Hier hetzelfde. Ik had best een platte buik maar ik kan mijn zwangerschap nu al niet meer verbergen. Ben nu 6+3.

2 maanden geleden

Ik had al wel een buikje maar het is meer alsof het echt dikker word bij de maag , de bovenbuik. En onderin ja echt last van mijn darmen

2 maanden geleden

Mijne is nu zo. 5+4 . Maar ik heb al eerder een tweeling zwangerschap gehad.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap, dacht ik ook echt dat ik al een enorme buik had met een paar weken. Als ik nu de foto’s zie moet ik erom lachen, was eigenlijk nog zo inimini maar kan goed dat het inderdaad al wat uitzet. Nu bij de tweede zwangerschap pas 5 weken maar echt al een flinke buik🙈.

2 maanden geleden

Vandaag 5 weken en 1 dag

2 maanden geleden

Hier volgens eigen berekening 5+1 dag. Ik had al een dikkere buik voordat ik positief testte... volgens degenen aan wie we t verteld hebben is het ook echt al te zien. Maar de obstipatie en het opgeblazen gevoel zullen er zeker ook een aandeel in hebben,, nu hopen dat ik het op mn werk nog een tijdje kan verhullen...

2 maanden geleden

Die heb ik, 7 weken nu.. ik lijk echt al dikker echt een bol buikje

2 maanden geleden

Ik 8+1 maar voel mij ook mega opgeblazen… steek een naald in mij en ik vlieg weg!

2 maanden geleden

3e kindje 8+5

2 maanden geleden

Allemaal mooie buikjes! 🤰🥰 Ik ben benieuwd hoe de buikjes zich ontwikkelen