8 Reacties

2 maanden geleden

Steek gewoon een klein kussentje tussen je knieën en test eens. Ik zou niet meteen een speciaal kussen hiervoor gaan kopen.

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Steek gewoon een klein kussentje tussen je knieën en test eens. Ik zou niet ...
Dat staat niet in mijn verhaal, maar heb dat afgelopen nachten al wel gedaan. Alleen ik verlies het kussen steeds 🙈

2 maanden geleden

Voordeel van een knie kussen is deze blijft aan je been zitten maar je zou ook kunnen kijken naar een voedingskussen en deze gebruiken met slapen. Dit vond ik in mijn eerste zwangerschap erg fijn

2 maanden geleden

Reactie op Marjan

Voordeel van een knie kussen is deze blijft aan je been zitten maar je zou ...
Heb je toevallig tips welke?

2 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Heb je toevallig tips welke?
Ik kan je morgen de naam doorgeven welke ik heb. Daar kan ik nu niet bij🤭

2 maanden geleden

Ik heb er een zonder elastiek aan je been en ik kan echt niet meer zonder. Ik ben ermee gaan slapen omdat ik mijn stuitje zwaar gekneusd had na een val met skeeleren en dit de houding van je rug en staartbeen verbeterd. Ik vind het echt een uitkomst!! In het begin is het even wennen om hem tussen je benen te houden met omdraaien, maar inmiddels draai ik ermee met gemak en neem ook andere houdingen aan, maar vis hem ondertussen toch weer ergens op zonder er bewust van te zijn!

2 maanden geleden

Ik heb deze gebruikt in mijn vorige zwangerschap. Ik zou nu eerder eentje in de vorm van een J kopen omdat ik het hoofdkussengedeelte slecht vond.

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik heb deze gebruikt in mijn vorige zwangerschap. Ik zou nu eerder eentje i ...
Ja zo'n kussen lijkt mij heel erg warm als het helemaal om mij heen ligt. En ik gebruik graag mijn eigen hoofdkussen. Vandaar dat ik nu mogelijk liever een kniekussen aanschaf dan een zwangerschapskussen. Een voedingskussen zoals iemand hieronder aangaf is wat kleiner dus valt nog wel te proberen.