125 Reacties

vor einem Monat

14 weken :)

vor einem Monat

3e kindje morgen 14 weken zwanger. Bij mijn eerste begon ik nu pas een buikje te krijgen🙈

vor einem Monat

14+3 weken… 1e zwangerschap

vor einem Monat

11.6 dagen van een tweeling ik heb vanmijzelf ook al een buik maar heb het gevoel dat mijn buik totaal niet groeit zoals de eerste zwangerschap

vor einem Monat

Bijna 11 weken, morgenochtend een echo om te kijken of dat inderdaad echt zo is. Moet wel zeggen dat ik van mezelf nooit een dennetje ben geweest, zie zoveel foto’s voorbij komen online van vrouwen waarbij je nu nog niks ziet van de zwangerschap! Voelde me daar al ‘extra dik’ door. Fijn om hier te zien dat het gewoon normaal is om nu al een buikje te zien 😊

vor einem Monat

12 weken zwanger van ons tweede kindje💙💗

vor einem Monat

Morgen 12 weken in verwachting van de 2de🥰 zo fijn stiekem om het allemaal nog een keer mee te maken hebben er al 1 op school zitten🙈 van 4 jaar

vor einem Monat

Vandaag 13 weken 😀 vind het helemaal leuk dat er een zichtbaarder buikje komt

vor einem Monat

13+6, het begint!! 🥰

vor einem Monat

14+2 🥰 merk echt verschil met de zwangerschap van mijn dochter! Kon toen nog mijn spijkerbroeken aan tot week 20 🤣 die zijn allang verleden tijd haha! Zo mooi om weer mee te maken 🫶🏼

vor einem Monat

14+4 vandaag🤍 3e kindje

vor einem Monat

Reactie op ahucuk

13+1. Mijn broeken passen inmiddels niet meer..
Mag ik vragen vanwaar je dit prachtige setje hebt?

vor einem Monat

Reactie op zoeaaaa

Mag ik vragen vanwaar je dit prachtige setje hebt?
Het is van reserved, had het online besteld vorig jaar :)

vor einem Monat

Eerste buikfoto met precies 12 weken. (Bij m'n eerste begon ik met 7 weken en had ik met 12 weken al 5 foto's gemaakt 😅)

vor einem Monat

Morgen alweer 13 weken

vor einem Monat

12 weken van derde kindje

vor einem Monat

14+6, tweede kindje. Echt een einde dag buik hier, extra opgeblazen 🫣 haha.

vor einem Monat

Mijn buik nu met 14 weken, 1e kindje. Ik had al geen platte buik dus ik merk nog steeds niet echt verschil met voor de zwangerschap. Af en toe denk ik echt.. waar zit deze baby? 🤪 Dit is trouwens 's ochtends, aan het eind van de dag ben ik wel standaard meer opgeblazen.

vor einem Monat

16 weken vandaag, van ons 2e kindje💙

vor einem Monat

Reactie op johanna23

14+2 🥰 merk echt verschil met de zwangerschap van mijn dochter! Kon toen n ...
Brutale vraag misschien, maar waar heb je dit setje van?