Hoe gaat het met jullie buik? Worden jullie al dikker 😝.
Ik heb echt het idee dat ik een buik begin te krijgen, maar twijfel dus of dit echt een “ buik, buik” is of dat het echt aan de darmen etc ligt. Het wordt ons 1e kindje en ik ben vandaag 9w+3d.
Nu jullie! 🥰
Bijna 11 weken, morgenochtend een echo om te kijken of dat inderdaad echt zo is. Moet wel zeggen dat ik van mezelf nooit een dennetje ben geweest, zie zoveel foto’s voorbij komen online van vrouwen waarbij je nu nog niks ziet van de zwangerschap! Voelde me daar al ‘extra dik’ door. Fijn om hier te zien dat het gewoon normaal is om nu al een buikje te zien 😊
14+2 🥰 merk echt verschil met de zwangerschap van mijn dochter! Kon toen nog mijn spijkerbroeken aan tot week 20 🤣 die zijn allang verleden tijd haha! Zo mooi om weer mee te maken 🫶🏼
Mijn buik nu met 14 weken, 1e kindje. Ik had al geen platte buik dus ik merk nog steeds niet echt verschil met voor de zwangerschap. Af en toe denk ik echt.. waar zit deze baby? 🤪 Dit is trouwens 's ochtends, aan het eind van de dag ben ik wel standaard meer opgeblazen.