125 Reacties

één maand geleden

14+5 weken zwanger van eerste kindje

één maand geleden

14+2 dit is ons 3e kindje

één maand geleden

14+5 en ons 3e kindje

één maand geleden

Niet een van de beste foto’s maar wel degene waarbij het eerst iets te zien is 😍 15 weken zwanger van de tweede.

één maand geleden

Reactie op Deems1991

14+5 en ons 3e kindje
Oeps, 15+4😅

één maand geleden

12 weken, 2e kindje ❤️

één maand geleden

Zo blij met dit topic haha! Ik was bijna bang dat ik de enige was met "al" een buikje (12+3 2de kindje) maar ik zie dat ik niet de enige ben!

één maand geleden

Reactie op SZ90

Zo blij met dit topic haha! Ik was bijna bang dat ik de enige was met "al" ...
Nou inderdaad he? Hier zwanger van de 2e, maar die buik gaat echt akelig hard 😅Ik vraag me af hoe ik er met 38 weken uitzie 🫣

één maand geleden

Reactie op SZ90

Zo blij met dit topic haha! Ik was bijna bang dat ik de enige was met "al" ...
Haha, sluit ik bij aan! Ik ben 14+3 en heb al een echte buik. Om mij heen krijg ik er zelfs commentaar op! Dus blij te zien dat er meerderen al een prachtig buikje hebben!

één maand geleden

Wat zie ik toch allemaal mooie buiken waar stuk voor stuk een wondertje in groeit. 💜 Nu ben ik benieuwd of jullie ook opmerkingen krijgen als; zo dat is al een grote buik, jeetje die is wel aanwezig, je bent zeker al wel erg ver? Ik probeer het van mij af te zetten maar het irriteert mij enorm. Ik ben nu 16wkn zwanger van een tweede en ja mijn buik is een stuk groter dan bij mijn eerste met 16wkn. Was benieuwd hoe jullie met dit soort opmerkingen omgaan?

één maand geleden

Reactie op Charissah

Wat zie ik toch allemaal mooie buiken waar stuk voor stuk een wondertje in ...
Ik heb het juist andersom, mijn buik groeit niet heel hard (tot nu toe), ben 15 weken morgen. Mensen zeggen “ohh is nog niet te zien”, in begin kon ik me langs me leggen, leuk is anders. Maar elk persoon die dit elke keer zegt is weer een trap na. Had het graag willen showen, zolang de kleine gezond is en blijft is het prima denk ik maar ❤️

één maand geleden

13 weken en 1 dag vandaag, 2e kindje

één maand geleden

14,6 weken zwanger, tweede kindje. Een heel klein buikje, ben benieuwd wanneer mijn buik gaat groeien🥰

één maand geleden

14 + 1 weken, eerste kindje 💗💙

één maand geleden

12+6 vandaag 🤰🏼

één maand geleden

16 weken met ons 2e kindje. Buik groeit gigantisch hard 😅

één maand geleden

15 weken 🥰

één maand geleden

Met 15 wk. Het is wel te zien als je me kent, maar het valt niet op ofzo

één maand geleden

Reactie op VLRS

Ik heb het juist andersom, mijn buik groeit niet heel hard (tot nu toe), be ...
Ik ben nu 16+0 van nr 3 en ineens sinds vandaag toch echt meer buik. Dus er is hoop ;-)

één maand geleden

14 weken ❤️