23 Reacties

3 maanden geleden

Ook pijn tussen je schouderbladen? Heb je al een echo gehad? Hoeveel weken zwanger ben je? Ik ben ambulanceverpleegkundige en het kan mogelijk een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) zijn. Dit zie je vaak met pijn in de buik, pijn tussen de schouderbladen en komt voor tussen de 4 en 6 weken voordat je de eerste echo hebt gehad. Ik zou zeker de verloskundige en/of huisarts dan vooral even bellen

3 maanden geleden

Nee geen pijn tussen m’n schouderbladen gelukkig, wel mijn onderrug. Ik ben nu 4+5 weken…

3 maanden geleden

Ook pijn tussen je schouderbladen? Heb je al een echo gehad? Hoeveel weken ...
Ohw had maar deel van je bericht gezien. En hoeft het altijd te zijn met pijn tussen de schouderbladen? En is de pijn in de buik constant ?

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ohw had maar deel van je bericht gezien. En hoeft het altijd te zijn met pi ...
Pijn tussen de schouderbladen hoeft niet altijd maar wel heel typerend voor EUG. Buikpijn heb je links of rechts en mogelijk bloedverlies. Soms hebben dames ook helemaal geen klachten. Ik zou echt wel even bellen. Ze maken dan een echo om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zit. Zo niet en wel positieve test(en) dan kan het een EUG zijn. Let wel op: je zult nog geen hartje zien kloppen als het wel in de baarmoeder zit omdat het daar nog te klein voor is.

3 maanden geleden

Pijn tussen de schouderbladen hoeft niet altijd maar wel heel typerend voor ...
Ik heb net gebeld en ze maken zich geen zorgen zolang ik nu geen bloedverlies heb. Ik moet wel terug bellen als het dagen blijft aanhouden… ze zei dat het ook wel kon komen door de utrogestan doe ik bij neem.. verder is buikpijn in het begin van de zwangerschap niet abnormaal volgens hun. Dus ik kijk het dan maar nog even aan…

3 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je? Is het wat afgezakt?

3 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je? Is het wat afgezakt?