8 Reacties

3 maanden geleden

Ik had hier ook heel erg last van en maakte me heel veel zorgen maar het schijnt heel normaal te zijn. Ze noemen het ook wel bandenpijn, het is je baarmoeder die langzaam uitrekt om ruimte te maken voor je groeiende baby'tje! Dus ook logisch dat het hetzelfde voelt als menstruatie krampen. Niks aan de hand dus gelukkig!

3 maanden geleden

Reactie op heavynne

Ik had hier ook heel erg last van en maakte me heel veel zorgen maar het sc ...
Fijn om te horen! Heb jij het ook aan 1 kant?

3 maanden geleden

Reactie op heavynne

Ik had hier ook heel erg last van en maakte me heel veel zorgen maar het sc ...
Ik had het eerst in hele lichte mate maar het werd steeds erger. Maakt me dan zo onzeker. Ik hoop dat het normaals is en niks ernstigs ! Ik heb het door mn hele onderbuik en niet aan 1 kant . Hopelijk word het snel minder haha...

3 maanden geleden

Reactie op Karlijn2411

Fijn om te horen! Heb jij het ook aan 1 kant?
Wisselt bij mij, soms in mn hele onderbuik en soms een scherpere steek aan 1 kant (beetje zoals mn ovulatie ook voelt, weet niet of jij dat ook hebt). Maar dat schijnt er ook bij te horen

3 maanden geleden

Hier 4 weken en veel buikpijn! Echo gedaan niet raar gevonden, maar ook de vruchtzakje nog niet zichtbaar is, de dokter zicht vruchtje te zien pas als de hCG waarde boven de 1200 u/l! Mijn bloed waarde zijn veel te veel lager maar goed verdubbeld! Zakt je pijn wel af en toe?

3 maanden geleden

Herkenbaar! Eerste zwangerschap had ik eerste weken veel pijn alsof ik ongesteld moest worden. Nu net weer pril zwanger en herken de buikpijn nu als bandenpijn uit vorige zwangerschap. Alsof ik keihard buikspieren getraind heb en nu spierpijn heb... Het kan dus allemaal echt onschuldig zijn, vaak teken dat je baarmoeder hard aan het werk is!

3 maanden geleden

Reactie op Batta

Hier 4 weken en veel buikpijn! Echo gedaan niet raar gevonden, maar ook de ...
Sinds deze week gaat het gelukkig een stuk beter. Vooral mn darmen spelen nu erg op. De krampen nemen aanzienlijk af. Nu treed de vermoeidheid op haha. Morgen eerste echo met 6+4. & volgende week 1 met 7+5. Spannend.

3 maanden geleden

Ik heb hier zelf ook last van. Trekt voor namelijk naar de rechter kant. Ergens ook wel een gerustgevoel dat het er is. Omdat je lichaam hard aan het werk is om plaats te maken voor je kindje :)