12 Reacties

2 maanden geleden

Ohh. Wanneer was je laatste menstruatie? Heb je veel buikpijn?

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Ohh. Wanneer was je laatste menstruatie? Heb je veel buikpijn?
17 tm 23 juni Het valt nu weer mee

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

17 tm 23 juni Het valt nu weer mee
Misschien dat je eisprong gewoon net anders was dat je daarom minder ver zwanger bent? Heeft de VK je wel een beetje gerust gesteld?

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Misschien dat je eisprong gewoon net anders was dat je daarom minder ver zw ...
Nee voel me niet echt rustig. Me echo is nu ook een week later moet nu weer 3 weken wachten word gek 😭😭

2 maanden geleden

Heey, ja hier hetzelfde schuitje. Zou 6+5 zwanger moeten zijn nav ovulatietest, maar vandaag op 5 weken gemeten. We gaan morgen op vakantie, dus pas over 3 weken volgende echo om te kijken of er groei is… zo onzeker.

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heey, ja hier hetzelfde schuitje. Zou 6+5 zwanger moeten zijn nav ovulatiet ...
Wat zag jij op jou echo? Een rondje net een stipje er in??

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Wat zag jij op jou echo? Een rondje net een stipje er in??
Ja precies dat. Een zwart rondje wat het vruchtzakje is en een stipje wat de dooierzak was. Maar nog geen kindje helaas..

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Ja precies dat. Een zwart rondje wat het vruchtzakje is en een stipje wat d ...
Volgens mijn gynecoloog is het stipje het kindje.

2 maanden geleden

Hey, ik heb precies hetzelfde volgens de verloskundige zou ik nu tussen de 7 en 8 weken moeten zitten maar ik zit pas op de 5de week volgens hun is die gestopt met groeien en wilde ze gelijk aan miskraam medicatie gaan beginnen. Maar ik bloed niet en heb geen buikpijn dus ik ga even wachten en nog een echo inplannen

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Volgens mijn gynecoloog is het stipje het kindje.
Oh nee bij mij was dat niet zo. Toch net een ander beeld dan. Bij mij zei ze ook 4-5 weken, dus alleen nog een leeg vruchtzakje. Wel goed ingenesteld en op de goede plek.

2 maanden geleden

Reactie op oumaima56

Hey, ik heb precies hetzelfde volgens de verloskundige zou ik nu tussen de ...
Ik heb dit ook, geen bloed of pijn. Ze willen het bij mij nog afwachten, maar heb er zelf een hard hoofd in. Als het over 3 weken bij de volgende echo niet goed is en mijn lichaam heeft het zelf nog niet door zal ik wel om medicatie vragen om het op te wekken.. maar toch fijn om het nog een kans te geven tegen beter weten in..

2 maanden geleden

Ja ik ben super benieuwd naar me volgende echo en heb er wel gewoon nog een goed gevoel bij. Heel veel succes ik hoop dat het goed komt