Ik zit met veel onzekerheid en hoop iemand te vinden die soortgelijk mee heeft gemaakt.
Vanaf het begin heb ik buikkrampen gehad die vergelijkbaar waren met redelijke menstruatie pijn. Deze werd soms heviger maar zakte ook snel weer af. Hierdoor dacht ik dat ik mijn menstruatie zou krijgen. Echter bleef deze uit en heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan. Deze was direct positief. Eindelijke een positieve test in handen!
Nu verloor ik ineens maandag op dinsdag nacht heel veel helder bloed tijdens het plassen zonder stolsels ( ik werk snachts).
Overdag nog wel krampen die overigs tijdens het eten erger werden en daarbij kreeg ik ook een misselijk gevoel. Maar overdag geen bloed verlies.
Snachts weer het zelfde verhaal, weer helder bloed verlies met plassen. Amper wat te vinden in mijn maand verband en ook geen schrikbarende stolsels heel soms een.
Nu zijn sinds afgelopen nacht ineens mijn buikkrampen verdwenen. Tijdens het slapen heb ik geen bloed verlies gehad. Bij de eerste keer plassen ook niet maar nu met de 2de keer plassen zit er weer bloed bij..
Ik ben ten einde raad. Heeft iemand hetzelfde mee gemaakt?
Heb ik nou een miskraam of wat is er toch aan de hand.
Op advies van de vk heb ik mijn urine laten testen op blaasontsteking dit was niet het geval...