23 Reacties
vorig jaar
Bij twijfel bellen zeg ik altijd.
Ik had het als in bovenin mn buik. Bij rusten met een warme kruik is het na een tijd weggetrokken. Ik had mezelf waarschijnlijk overbelast.
vorig jaar
Als je twijfelt bellen!
Ikzelf had bij mijn eerste zwangerschap echt het hele derde trimester constant buikpijn, de ene keer limks, dan rechts dan overal, dan zeurende pijn, dan steken, dan krampen. Was een perfect normale gezonde zwangerschap.
Nu zwanger van de tweede en sinds week 24 weer elke dag buikpijn 🤷
vorig jaar
Bij twijfel meteen bellen! Ik weet niet waar de buikpijn zit, maar als die bij je middenrif in de buurt zit kan het op zwangerschapsvergiftiging wijzen. Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en het begon met in de avond na een pittige dag klachten. Vk heeft het te lang genegeerd omdat ik steeds weer herstelde na een goede nachtrust. Dus meteen als je klachten hebt bellen en niet wachten tot de volgende dag.
Wil je niet ongerust maken. Het kan ook iets onschuldig zijn, maar dan geldt nog steeds dat het fijn is om gecheckt te hebben
vorig jaar
Ik had ook buikpijn het lijkt net menstruatie krampen had 26 weken paar dagen ik deed me benen lucht ging veel rusten dutjes doen ik was actief bezig maar nu gaat beter
vorig jaar
Yep, helaas herkenbaar. All day every day. 2 uur slaap per nacht. De rest van de nacht "menstruatie achtige krampen x 100"
2x naar het ziekenhuis geweest daarvoor maar ze konden niets vinden, alles zag er goed uit dus kon weer naar huis.
Inmiddels is het al 7weken aan de gang. Het is echt een hel. Sorry voor mijn woorden 😅
Vandaag 30 weken echo en hopen dat ze me een vrij brief geven voor werk (verplicht in België).
Denk dat rust het een stuk minder heftig zal maken.
Zeker bellen, zoveel als het kan.
Ongemakken horen bij de zwangerschap maar lijden hoeft niet.
Dus als het voor jou voelt dat het niet klopt, bellen !
Ik durf niet zo goed meer omdat ik steeds naar huis word gestuurd met dat het niets is 😅
vorig jaar
Dit heb ik ook sinds vrijdag. Echt krampen ook onderin mn buik. Houd soms een 30sec/1 min aan en dan gaat t weer even. Heb tot nu toe gelukkig geen bloedverlies maar doet wel echt extreem pijn.. vk gebeld gister die gaf aan dat het bekkenpijn kon zijn? Morgen heb ik een afspraak. Ben benieuwd, nu 29wk.
vorig jaar
Reactie op DYE41
Dit heb ik ook sinds vrijdag. Echt krampen ook onderin mn buik. Houd soms e ...
Bekkenpijn? Kunnen ook oefen weeën zijn, die heb ik ook al,
vorig jaar
Reactie op babyminim
Ik had ook menstruatieklachten uit het niets en toen vloeide er bloed. Nu b ...
Ah gefeliciteerd gaat alles goed
vorig jaar
Reactie op DYE41
Dit heb ik ook sinds vrijdag. Echt krampen ook onderin mn buik. Houd soms e ...
Ik had gisteren ineens ook toenemende kramp onder in m’n buik. Vk dacht in eerste instantie aan een blaasontsteking, maar 2u later hield ik het niet meer en heb ik opnieuw contact gezocht. Ik lig inmiddels in het ziekenhuis met weeenremmers en longrijpers voor de kleine uk, in de vurige hoop dat hij/zij na
29+4 toch echt nog even blijft zitten 🤞
Neem je klachten dus serieus, en bij twijfel zeker (nogmaals) laten checken!
vorig jaar
Reactie op Rupsje89
Ik had gisteren ineens ook toenemende kramp onder in m’n buik. Vk dacht in ...
Ahhh nee joh pfff. Ik ben daar ook een beetje bang voor eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik haar verder heel goed voel gelukkig. Kijken wat de vk morgen zegt. Jij vooral veel sterkte de komende tijd! 😘