7 Reacties

17 dagen geleden

Hoi, ik ben morgen 17 weken, maar ik heb ook sinds dit weekend last van krampen, en mijn buik. Het zal er wel bij horen

17 dagen geleden

Hier ook. Gister erg veel gedaan in huis🫣 en kreeg ook een gespannen buik en lichte soort zijsteek aan de rechterkant. Vandaag wat rustiger aan en merk dat de steken aan de zijkant nagenoeg weg zijn.

17 dagen geleden

Af en toe menstruatie achtig kramp? En spanning/steken aam de zijkant? Klinkt als bandenpijn. Vorige zwangerschap veel last van gehad en nu begint het bij mij ook weer (14 weken). Is vervelend en wordt helaas steeds erger hoe verder de zwangerschap vordert. Maar kan gelukkig geen kwaad.

17 dagen geleden

Reactie op Ree R

Af en toe menstruatie achtig kramp? En spanning/steken aam de zijkant? Klin ...
Hoi dankejwel! Nee het is geen bandenpijn. Zit niet in mijn liezen onderin, echt boven mijn navel aan de zijkanten waar het ook keihard is…

17 dagen geleden

Mijn verloskundige heeft mij geleerd dat als de pijn waar ook in je buik overgaat met rust, er niets iets aan de hand is wat echt zorgelijk kan zijn...

17 dagen geleden

Reactie op An4485

Mijn verloskundige heeft mij geleerd dat als de pijn waar ook in je buik ov ...
Ja en dat js het dus.. heb nu twee dagen rust gehouden maar heb er nog steeds last van. Ga toch ook maar even de verloskundige bellen. Dankjewel!

17 dagen geleden

Reactie op Nina2624

Ja en dat js het dus.. heb nu twee dagen rust gehouden maar heb er nog stee ...
Dan zou ik idd ook even contact opnemen!