13 Reacties

3 maanden geleden

Wat vreselijk verdrietig!! Ik ken je gevoel goed. Ik heb in 2021 een missed abortion gehad met uiteindelijk een spoed operatie… daarna psychische hulp gehad met trauma therapie. In 2022 een kerngezonde jongen op de wereld gebracht, die zwangerschap was een hel qua angst… nu weer zwanger maar de angst overheerst alweer… ik kan er totaal niet van genieten… mijn man begrijpt mijn angst maar voor de buitenwereld is het “maar je zoontje is toch ook gezond te wereld gekomen” heel erg lastig dat zo weinig mensen het begrijpen!!

3 maanden geleden

Ik herken je verhaal volledig. Ik heb na 2 miskramen ook een bbz gehad. Halve liter bloed zat er in mijn buik en eileider is verwijderd. Allen bij mij was t gekke dat ik totaal nul pijn had. Dit vonden de artsen heel erg vreemd. Ik was met geluk erachter gekomen door bloedverlies. Maar ik kan je vertellen hierna ben ik weer gewoon zwanger geraakt en er kruipt hier nu een jongetje rond van 11 maanden bijna. Het kan zeker nog! Ik dacht ook dat mijn lichaam geen kinderen kon maken maar je ziet maar.

3 maanden geleden

Rome Reinders heeft het ook meegemaakt op YouTube kan je haar verhaal terug vinden.

3 maanden geleden

Ik herken je verhaal volledig. Ik heb na 2 miskramen ook een bbz gehad. Hal ...
Exact hetzelfde! 24u later en ik was er niet meer geweest 😊 uiteindelijk nog twee kids achter elkaar gekregen (3onder3) met 1 eileider! Nu zwanger van de vierde.

3 maanden geleden

Een collega van mij heeft dit ook meegemaakt, super traumatisch.❤️‍🩹 Ze is nu in verwachting en al zo’n 35 weken op weg!🌈🍀

3 maanden geleden

Jeetje, geen ervaring maar heel veel sterkte! Ik had je heel graag een goede zwangerschap gegunt!😢 probeer te blijven praten, met elkaar maar ook met anderen om je verlies (van zowel je kindje als een eileider) een plekje te geven!🍀🤞🏻 heel veel kracht en sterkte gewenst!

3 maanden geleden

Ik herken dit helaas ook helemaal.. 💔 afgelopen November heb ik exact hetzelfde gehad terwijl mijn dochter (3) kerngezond op de wereld is gekomen in 2021 💖 Nu weer zwanger (4 wkn) en zoveel stress en angst tot mijn echo op 25 juli. Heel veel sterkte en probeer er vooral veel over te praten dat deed mij erg goed! Sterkte❤️🙏🏼

3 maanden geleden

Ik herken je verhaal volledig. Ik heb na 2 miskramen ook een bbz gehad. Hal ...
Bloedde je veel? Was het helderrood?

3 maanden geleden

Wat vreselijk vervelend voor je♥️♥️♥️ hier in jan 2022 met 8 weken op de dag van de echo een geknapte eileider. Spoed operatie liet 3 uur op zich wachten en na 2 liter bloed te zijn verloren ook echt aan het randje van de dood gestaan… ik was in feb dit jaar weer zwanger (2 jaar ertussen) maar en was er ook erg bang voor. Toen een miskraam… voel mij ook zo incompleet en geen vrouw meer, maar ik hoop zo dat het nu goed gaat, bij ons allemaal!!!

3 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Bloedde je veel? Was het helderrood?
Mhh was niet heel veel. Tbegonmet afvegen. Over de hele dag een streep in t maandverband

3 maanden geleden

Mhh was niet heel veel. Tbegonmet afvegen. Over de hele dag een streep in t ...
T was wel helderrood ja. Wanneer je donker/bruin bloed heb is tvaak niet zo erg. Dat is oudbloed

3 maanden geleden

T was wel helderrood ja. Wanneer je donker/bruin bloed heb is tvaak niet zo ...
Goed om ook bij bruin bloed op te letten. Ik heb weken lang bruin verlies gehad, pas toen het echt mis ging helderrood met erge buikpijn

3 maanden geleden

Heb dit afgelopen januari gehad. Beetje een zelfde verhaal dagen op co trole geweest voor de pijn konden niks vinden tot op een zondag dar ik het uitschreeuwen van de pijn. Met spoed geopereerd ook een eileider weggehaald. Nu opnieuw zwanger en doodsbang dat t weer gebeurd