Hi dames,
Gister was mijn vader jarig en had ik voor hem van onze kleine man een foto met een voetafdruk in een lijstje gegeven. Nu komt volgende maand vaderdag eraan en de verjaardag van mijn moeder. Ik wil niet weer met een voetafdruk aankomen (dit kostte me zo’n 9 pogingen voordat het lukte 😅). Hebben jullie suggesties voor een lief persoonlijk cadeautje van onze baby aan zijn oma en nog leuke ideeën als vaderdag cadeau?
Thanks!
Misschien de eerste schoentjes of slofjes laten verbronzen? Mijn schoentjes staan nog steeds bij mijn oma thuis hihi. Of kijk eens op TikTok voor leuke knutselideeën. Ik vind de voet en hand afdrukjes van mijn zoontje nog steeds de leukste cadeaus die ik zelf heb gehad (ook al is het een knutsel van de opvang).
Ze hebben bij de action hele leuke foto lijstjes waar je ook een voetafdruk in kan maken (deze is met een soort klei en ging hier erg makkelijk) aan de andere kant een leuke foto of tekening van een oudere broer of zus. 🥰.
Staat bij de action op de baby afdeling
Je kan bij de Hema sleutelhangers met twee foto’s laten maken. Die hebben we de oma’s voor Moederdagcadeau gedaan en daar zijn ze heel blij mee!
Voor m’n partner heb ik voor vaderdag foto’s in glas laten maken. Doe er straks een kaartje met voet- of handafdrukje bij.