8 Reacties

7 maanden geleden

Misschien de eerste schoentjes of slofjes laten verbronzen? Mijn schoentjes staan nog steeds bij mijn oma thuis hihi. Of kijk eens op TikTok voor leuke knutselideeën. Ik vind de voet en hand afdrukjes van mijn zoontje nog steeds de leukste cadeaus die ik zelf heb gehad (ook al is het een knutsel van de opvang).

7 maanden geleden

Ze hebben bij de action hele leuke foto lijstjes waar je ook een voetafdruk in kan maken (deze is met een soort klei en ging hier erg makkelijk) aan de andere kant een leuke foto of tekening van een oudere broer of zus. 🥰. Staat bij de action op de baby afdeling

7 maanden geleden

Een gepersonaliseerd boekje?

7 maanden geleden

Reactie op amanda28_

Een tattoo cadeau met de naam of iets van de kleine (als hij dat wil), een ontspanningsmassage 😝, avondje sauna samen, een mok met iets van papa erop

7 maanden geleden

Reactie op amanda28_

Deze doet het bij ons ook goed! Mijn zoontje van 2,5 vind dit boek nog steeds leuk. En hij herkent zichzelf en zijn vader ook in de plaatjes

7 maanden geleden

Je kan bij de Hema sleutelhangers met twee foto’s laten maken. Die hebben we de oma’s voor Moederdagcadeau gedaan en daar zijn ze heel blij mee! Voor m’n partner heb ik voor vaderdag foto’s in glas laten maken. Doe er straks een kaartje met voet- of handafdrukje bij.

7 maanden geleden

Ahh wat een leuke ideeën! Ik denk dat ik voor vaderdag voor zo’n gepersonaliseerd boek ga, super leuk!

7 maanden geleden

Toevallig was ik net ook bezig inspiratie te zoeken. Op pintrest dit leuke idee gevonden, dit ga ik maken voor mijn man 🥰