10 Reacties

3 dagen geleden

3 dagen geleden

Ik heb voor de 1e verjaardag van mijn oudste een leertoren gekocht. Echt een mega aanrader! Lekker 'helpen' maar vooral mee kunnen kijken met koken.

3 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb voor de 1e verjaardag van mijn oudste een leertoren gekocht. Echt ee ...
Heb je een link of voorbeeld?

3 dagen geleden

Reactie op Carieniepienie

Een veloretti tricycle, een keukentje, stapelstenen, vtech boodschappen man ...
Keukentje lijkt me ook leuk maar dacht daar is ze vast nog te jong voor? En welke stapelstenen? Hoor er veel over!

2 dagen geleden

Leertoren, keukentje, schommel 3 in 1, glijbaantje voor buiten, klimblokken stoffen blokken in verschillende vormen voor binnen. Voor onze 2de zoon hebben we voor sinterklaas nu de vtech baby leer en rijd locomotief gekocht.

2 dagen geleden

Reactie op mvmiesje

Keukentje lijkt me ook leuk maar dacht daar is ze vast nog te jong voor? En ...
Deze https://www.bol.com/nl/nl/p/stapelstein-original-rainbow-classic-6/9300000044878698/?Referrer=ADVNLGOO002037-S--9300000044878698-PMAX-C-22288024491&gad_source=1&gad_campaignid=22298429422&gbraid=0AAAAAD5OnmP2ZVruayeANwHBBQRAdUwNr&gclid=EAIaIQobChMI5vCrn8ufkQMVhpqDBx2B_Sk4EAQYASABEgIhbvD_BwE Ik heb ze voor de 2e verjaardag van mijn middelste dochter gegeven, maar als de kleinste ze nu tegenkomt op haar rol tochten gaat ze ze al ontdekken. Dit is wel het cadeau waar nog steeds dagelijks mee gespeeld/gebruikt wordt door de oudste 2. Keukentje kan ze inderdaad nog niet meteen iets mee, maar is wel een hit ook hier. Echt voor 1 jaar is er sowieso weinig vind ik of je moet een Vtech loopkar (of little dutch als je daar meer van bent) doen. De vtech valt hier wel goed in de smaak met de lichtjes en geluidjes. Het bord kan daar ook af, zodat ze er ook op de grond al mee kunnen spelen. https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-educational-toys-spiel-und-laufwagen/9200000120592153/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000120592153-PMAX-C-22288392423&gad_source=1&gad_campaignid=22288402995&gbraid=0AAAAAD5OnmPovOUoko0g243nYkXWq9guG&gclid=EAIaIQobChMIq9ypisyfkQMVeZyDBx0ZxxKtEAQYAiABEgIwZvD_BwE

2 dagen geleden

Reactie op mvmiesje

Heb je een link of voorbeeld?
Als je in Google intypt 'leertoren' vind je er een hele hoop! Ik heb geen idee meer welke ik heb. Heb hem 2 jaar geleden gekocht.

2 dagen geleden

Reactie op mvmiesje

Keukentje lijkt me ook leuk maar dacht daar is ze vast nog te jong voor? En ...
Wij gaan trouwens nu voor mijn tweede wel voor een keukentje. Maar meer omdat de oudste er dan ook nog mee kan spelen. Vanaf 2/2.5 jaar is het eigenlijk pas echt heel leuk denk ik

8 uur geleden

Bij Lidl hebben ze momenteel leuke houten speelgoed zoals de houtenevenwichtsbalk