9 Reacties

2 maanden geleden

Hi heb je de test gedaan zonder al te veel water te drinken? En de urine wat ‘ langer’ in de blaas laten zitten (bv een nacht). Kan namelijk wel verdunnen door veel vocht. Ik testte niet met CB maar andere testen, zat ook soms wat variatie in de oploop ( dus dag erna minder dan ervoor) maar uiteindelijk wel een stijgende lijn. Oud bloed herken ik niet maar had wel helderrood bloed gedurende enkele dagen. Daarna wel een kloppend hartje op de echo :). Weet niet precies hoe snel HCG hormoon afloopt bij een dreigende ( vroege ) miskraam. Volgens mij kan dat ook best even duren. Weet wel dat de hcg oploop bij de ene vrouw veel sneller gaat dan bij de ander. Hopelijk heb je er iets aan, en loopt het snel weer op :).

2 maanden geleden

Heb m'n andere vraag even verwijderd. Las t even niet goed. Heb je nu vtv ook veel gedronken ? Niet teveel meer testen hoor. Geeft zoveel stress en wellicht onnodig. Je kan altijd de VK bellen dat je je echt super drukt maakt dan mag je misschien wel eerder komen.

2 maanden geleden

Je bent nu 7 weken. Het kan ook zijn dat je te veel hcg aanmaakt en dat daardoor de test het niet meer aan kan. Maar eigenlijk heeft testen nu geen zin meer.. wachten tot de eerste echo. Je kan nog proberen, om je urine te verdunnen met water en een gewone streepjestest te doen.

2 maanden geleden

Pff, bedankt allemaal voor reacties, heb nu weer getest en zegt 2-3. Ik ga stoppen met testen want word helemaal zot zo. Ik moet er gwn op vertrouwen en in geloven dat het goed komt. Maar dan ben ik juist des te banger voor de klap die komt wanneer het toch niet goed is.

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Je bent nu 7 weken. Het kan ook zijn dat je te veel hcg aanmaakt en dat daa ...
Dankjewe voor je reactie. Test is nu weer 2-3. Nu wachten op postieve berichten vanuit de vitaliteitsecho.

2 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Heb m'n andere vraag even verwijderd. Las t even niet goed. Heb je nu vtv o ...
Je hebt gelijk. Ik moet er mee stoppen. Ik had nooit gedacht dat een zwangerschap zo veel stress met zich kon meedragen. Ik hoop snel te kunnen genieten als alles goed blijft gaan.

2 maanden geleden

Reactie op NathalieMR

Je hebt gelijk. Ik moet er mee stoppen. Ik had nooit gedacht dat een zwange ...
Nou succes… dan staat je de komende 40 weken plus de jaren erna nog heel wat stress rimpels te wachten 😂 gewoon laten gaan zoals het gaat… je kunt er toch niet zoveel tegen doen. En inderdaad wat anderen zeggen; met 7 weken heeft testen helemaal geen zin. POSITIEF IS POSITIEF. Nu wachten op de echo.