23 Reacties
11 maanden geleden
Ik zou toch eerder denken aan zwangerschapsvergiftiging.. misschien toch eens contact opnemen met je gynaecoloog hiervoor.
11 maanden geleden
Reactie op DierbareRegendruppel348506
Ik zou toch eerder denken aan zwangerschapsvergiftiging.. misschien toch ee ...
Heb geen andere symptomen dan dit. Bloeddruk is normaal, geen vochtophoping, geen pijn aan mijn boven buik etc.. het is echt alleen dat verschrikkelijke hoofdpijn en echt langs 1kant.
Wel zie ik wazig langs 1 oog maar dat is door de opzwelling van mijn ooglid.
Het zou me verbazen als dit toch zwangerschapsvergiftiging is.
11 maanden geleden
Kan idd wijzen op zwangerschapsvergiftiging.. je hoeft echt geen meerdere symptomen te hebben. Maar kan ook migraine zijn en dan helpt dafalgan idd niet en kan enkele dagen aanhouden. Maar voor de zekerheid zou ik toch eens contact opnemen met materniteit dat ze eventueel een extra controle kunnen doen. Beter eens teveel gaan dan eens te weinig hebben ze tegen mij gezegd toen ik daar eens ben gegaan.
11 maanden geleden
Reactie op Joketjeuh
Kan idd wijzen op zwangerschapsvergiftiging.. je hoeft echt geen meerdere s ...
Oh echt ik dacht echt dat je meerdere symptomen moest hebben alle sinds minstens 2 symptomen om diagnose zwangerschapsvergiftiging te hebben.
Oké ik zal maar bellen indd want dokter Google zei dus clusterhoofdpijn.
11 maanden geleden
Reactie op Stelcae
Heb je geen ijzertekort? Dit kan ook lijden tot hoofdpijn en dergelijke 😊
Heb 3 weken terug een ijzerinfuus gekregen. Normaal zou het goed zitten mijn ijzer.
Dit zijn echt aanvallen rondom mijn slaap alsof iemand met een hamer erop aan het kloppen is. Rechterkant totaal niks van pijn
11 maanden geleden
Reactie op MommyH
Oh echt ik dacht echt dat je meerdere symptomen moest hebben alle sinds min ...
Met mijn eerste zwangerschap had ik enkel een hoge bloeddruk en na een echo hadden ze gezien dat mijn dochter niet meer bij kwam in gewicht en toen zeiden ze tegen mij dat ik zwangerschapsvergiftiging had. Was toen 38w zwanger en hebben ze onmiddellijk de bevalling ingeleid..
11 maanden geleden
Reactie op MommyH
Oh amai! Awel ik dacht indd dat hoge bloeddruk en eiwit in de urine een mus ...
Nee er is bij mij toen zelfs geen urinetest gedaan dus weet ik eigenlijk niet of ik eiwitten had in mijn urine.. natuurlijk is dat allemaal heel lang geleden en nu controleren ze echt wel meer dan 16j geleden
11 maanden geleden
Clusterhoofdpijn zal het wel niet zijn…🙂 clusterhoofdpijn is namelijk een zelfmoordhoofdpijn…zijn aanvallen die zeker tot 72h kunnen aanhouden of zelf langer…slapen eten noem maar op is zelf niet meer vn toepassing… wegens de aanval aanhouding…
Ik denk eerder aan migraine…
11 maanden geleden
Update:
Naar spoed geweest omwille van de pijn. Ze konden geen diagnose geven, wel is mijn ontstekingswaarde in bloed verhoogd. Maar het is geen cluster en geen migraine.. de vraag is wat dan?? Maar arts zei momenteel gwn afwachten thuis en Tradonal innemen tegen de pijn dat helpt beter dan dafalgan. Een ct scan laat zien wat ik dan heb maar omwille van zwangerschap gaat dat niet.
Typisch dat ik geen zware aanval kreeg op spoed zelf. Maar in de auto en nu thuis terug dat hevige pijn.
Zwangerschapsvergiftiging ook uitgesloten. Hopelijk is het snel weg want de pijn word erger en erger met de dag en echt aanvallen dat opeens optreden voor een minuut lang alsof iemand mij slaagt met een hamer op mijn slaap.
Misschien toch wel hormonaal🤷🏽♀️😩
11 maanden geleden
Reactie op MommyH
Update:
Naar spoed geweest omwille van de pijn. Ze konden geen diagnose g ...
Is al goed dat het zeker geen zwangerschapsvergiftiging is maar wel ambetant da je nog steeds niet weet wat het echt is nu.. wist niet dat je tradonal mag nemen in je zwangerschap maar hopelijk helpt het toch voor je.. alvast veel beterschap 😔🍀
11 maanden geleden
Reactie op Joketjeuh
Is al goed dat het zeker geen zwangerschapsvergiftiging is maar wel ambetan ...
Jaa dat indd gelukkig niet. Wete soms kom je dingens online tegen dat je wel bang maakt zoals bloedingen etc.. en zeker als de symptomen meerdere keren hetzelfde zijn. Maar natuurlijk mag ik niet te veel opzoeken!
Tradonal dacht dat het ook niet mag maar volgens arts wel maar ik bel morgen naar mijn gynaecoloog of het echt mag want ik vertrouw het niet 100%
11 maanden geleden
Reactie op MommyH
Jaa dat indd gelukkig niet. Wete soms kom je dingens online tegen dat je we ...
Ja dr Google is gevaarlijk e.. heb mezelf zo ook al bang gemaakt zonder dat nodig was en denk iedereen zoekt het wel eens op als ze iets hebben maar da zijn dan altijd de ergste dingen die je ziet natuurlijk.. ja zou ook wel eens bellen naar je gynaecoloog om 100% zeker te zijn want soms zeggen ze snel dat iets mag natuurlijk.. mijn dokter zegt altijd uitsluitend dafalgan of paracetamol ook voor mijn rug ondanks dat die pijnstillers niks helpen met mijn rug...
11 maanden geleden
Reactie op Joketjeuh
Ja dr Google is gevaarlijk e.. heb mezelf zo ook al bang gemaakt zonder dat ...
Jaa voilaa indd. Daarom ik vertrouw het niet 100% dus ik bel morgen mijn arts en zie wat zij zegt. Als het mag neem ik het in als het niet mag dan is dafalgan enige middel ondanks het indd niet helpt.