36 Reacties

8 dagen geleden

Sowieso cosleeper! Nog geen idee voor hoe lang. Het is voor baby’s/kinderen super gezond om bij de ouders te slapen en het geeft mij een veiliger gevoel. Ook vind ik het handiger met nacht voedingen

8 dagen geleden

Overdag in eigen kamer en 's nachts in een wiegje op onze kamer.

8 dagen geleden

Absoluut cosleeper! Mijn dochter heeft bij mij geslapen tot ze 6 maanden was een toen pas was ik eraan toe om haar op haar eigen kamer te laten slapen.

8 dagen geleden

Absoluut!

8 dagen geleden

Reactie op FabjeN

Sowieso cosleeper! Nog geen idee voor hoe lang. Het is voor baby’s/kinderen ...
Super!! Dankjewel voor je reactie❤️

8 dagen geleden

Reactie op EvaRM

Overdag in eigen kamer en 's nachts in een wiegje op onze kamer.
Dankjewel! Goeie afwisseling idd❤️

8 dagen geleden

Reactie op ArankaB

Absoluut cosleeper! Mijn dochter heeft bij mij geslapen tot ze 6 maanden wa ...
Dankjewel voor je reactie ❤️

8 dagen geleden

Reactie op Rojeba2022

Absoluut!
Dankjewel❤️

8 dagen geleden

Hier gelijk op haar eigen kamer. Bij zoonlief ook gelijk vanaf dag 1 op zijn eigen kamer en vond het heerlijk.

8 dagen geleden

Ik heb bij de eerste een wiegje aangeschaft voor bij ons op de kamer. Achteraf zo’n spijt dat ik geen co-sleeper heb gekocht. Hoe vaak ik niet met half afgeklemde verlamde armen door die tralies lag om te troosten, speen terug te doen. Raad het echt aan.

8 dagen geleden

Team cosleeper! Echt ideaal met alle gebroken nachten en voedingen tussendoor. Zou er niet aan moeten denken om elke keer uit je bed te moeten in de nacht..

8 dagen geleden

Hier ook een cosleeper gebruikt tot ze de nachten door sliep, daarna sliep ze in haar eigen bedje op onze kamer tot 6 maanden 🙂

8 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Team cosleeper! Echt ideaal met alle gebroken nachten en voedingen tussendo ...
Ondanks een cosleeper ging ik er wel altijd uit om de pamper te verversen, hoe deed jij dat? Lijkt me ook leuk om te blijven zitten!

8 dagen geleden

Yes zeer zeker een co-sleeper bij ons op de kamer en misschien zelfs wel samen slapen als ik dat prettig vind. Onze dochter heeft tot 11 maanden bij ons op de kamer gelegen en ik vond dat ideaal met voeden en troosten. Lijkt me echt helemaal niks om daar telkens voor naar een andere kamer te lopen en zo’n co sleeper is echt ideaal naast je bed.

8 dagen geleden

Reactie op Vd12345678

Ondanks een cosleeper ging ik er wel altijd uit om de pamper te verversen, ...
Op bed gewoon verschonen? Verschoonmatje/kussen naast je bed en die heb je zo er bij getrokken. Op nachtkastje alle spulletjes bij de hand en je hoeft met geen enkel been je bed uit in principe 😉. Mijn vriend vond er uit stappen wel fijner dus die verschoonde dan ‘s nachts toch liever op de commode.

8 dagen geleden

Bij de eerste gedaan. Ik gaf borstvoeding en dit was echt perfect! Eruit, aanleggen en zodra hij weer sliep terugleggen. Ben ditzelfde van plan met nr 2! Ook als hij niet wilde drinken maar onrustig was hoefde ik alleen maar mn hand op hem te leggen en was het goed.... Dan hoefde ik mn bed niet uit!

8 dagen geleden

Hier geen co-sleeper maar gelijk op eigen kamertje. Met onze 1e dochter ook gedaan en dit ging fantastisch. Altijd goed geslapen en ze heeft veel meer rust dan dat ze bij ons ligt. Dus zij goede slaap en wij goede slaap.

8 dagen geleden

Reactie op Vd12345678

Ondanks een cosleeper ging ik er wel altijd uit om de pamper te verversen, ...
Op bed of man deed het. Flinke poepluier ging ik er wel uit. En na een tijdje is het niet meer nodig. Mijn dochter heeft tot 10 maand nachtvoedingen gehad, toen verschoonden we haar echt niet meer in de nacht..

8 dagen geleden

Absoluut geen co-sleeper bij ons. Wakker worden van ieder kreuntje zien wij niet zitten. En binden kan overdag ook

8 dagen geleden

Ik vind het heel zonde om een bedje te halen dat de baby misschien maar 4 maanden kan gebruiken, dus wij gaan een gewoon ledikant van 60x120 gebruiken als cosleeper :)