5 Reacties

één maand geleden

Het kan hoor bij 14 weken al! Meestal is het pas in de laatste fase van je zwangerschap maar zo vroeg kan ook al hoor. Dit vond ik op internet.

één maand geleden

Ja dat kan zeker! Ik had het toen vanaf week 18 ook heel duidelijk. Als het storend wordt in je kleding, ik gebruik de zoog kompressen van Etos/AH en die kan ik zeker aanraden (regelmatig in de bonus)! De wasbare van medela bevielen me echt niet.

één maand geleden

Wasbare zoogcompressen van Petit Lulu of Popolini zijn heel fijn! Andere merken vast ook, maar let erop dat er geen polyester in zit want dat gaat broeien als ze nattig worden. Veel fijner dan die wegwerp dingen die gaan jeuken en stinken 🥴

één maand geleden

Reactie op Evanna

Wasbare zoogcompressen van Petit Lulu of Popolini zijn heel fijn! Andere me ...
Nog nooit stank of jeuk gehad van de wegwerp en gebruik ze nu 2 jaar 🫢 Van de wasbare wel veel last gehad, zat niet lekker en schuurde gigantisch. En nam amper wat op dus lekte er gewoon naast. Vond het oprecht zonde van mijn geld Zo zie je maar, ieder z’n eigen ervaring hahaha 🤪

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Nog nooit stank of jeuk gehad van de wegwerp en gebruik ze nu 2 jaar 🫢 Va ...
Oh wat zonde, welke had je? Ik vond die wegwerpdingen zo vies 🫢 Ligt er misschien ook aan hoeveel melk je lekt. Was bij mij de eerste maanden behoorlijk veel en die wegwerp moest ik dan echt elk uur vervangen wat ik nogal zonde vond. De wasbare deed ik 2 of 3 per dag en daarna dus gewoon in de was en hergebruiken. Maar toch een kwestie van uitproberen wat voor je werkt!