10 Reacties

9 dagen geleden

Wij hebben deze ! Ben er echt heel blij mee en heeft super veel ruimte !馃グ dit is het linkje van de commode https://www.vanastenbabysuperstore.nl/commode-bretagne-zwart?gad_source=1&gbraid=0AAAAADwg1Dzmur-L08HCCyH3W9SVBRUtN&gclid=Cj0KCQjw05i4BhDiARIsAB_2wfCZ6afYIzbZWn3LM4XIgemkXiqA13R84oOFziXwlgEDcoFiuIrdMEIaAhoFEALw_wcB

9 dagen geleden

Hemnes ladekast van IKEA!

9 dagen geleden

100% de Hemnes van de IKEA

9 dagen geleden

Kleine kritische kanttekening op de hemnes, ik hoor van een aantal vriendinnen dat die vrij snel doorzakt in het midden. Daarom hebben wij een commode met middenpootje gekozen.

9 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Kleine kritische kanttekening op de hemnes, ik hoor van een aantal vriendin ...
Nooit wat van gemerkt hier

9 dagen geleden

Reactie op Hel1J

Nooit wat van gemerkt hier
Er zit bij onze Hemnes trouwens een centrale poot in het midden eronder

9 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Kleine kritische kanttekening op de hemnes, ik hoor van een aantal vriendin ...
Geen last van. Bij onze Hemnes kast zit een poot in het midden. Misschien dat jouw vriendinnen een oude collectie hebben waar dit nog niet was?

9 dagen geleden

Reactie op NvdWG

Geen last van. Bij onze Hemnes kast zit een poot in het midden. Misschien ...
Dat zou zeker kunnen! Zijn meestal marktplaats opknappers geweest denk ik. Deze foto ter illustratie (online gevonden). Zal eens vragen of zij een extra poot hebben.

9 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Dat zou zeker kunnen! Zijn meestal marktplaats opknappers geweest denk ik. ...
O ja het lijkt of ze die poot er in het midden niet onder gezet hebben. Als je m tweedehands koopt kan ik me voorstellen dat je ook niet de originele handleiding gebruikt. Het hout is wel echt van goede kwaliteit dus daar ligt het niet aan!

8 dagen geleden

Reactie op NvdWG

Geen last van. Bij onze Hemnes kast zit een poot in het midden. Misschien ...
Ik heb mijn hemnes al 9 jaar en daar zit in het midden ook een poot. Qua hoeveelheid spullen die je er in kwijt kan echt een topper