10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde. Echt zo irritant. Ik raak gewoon niet vol. Ook als ik eiwitten eet. Ben ook echt aangekomen ook bijna 8 weken pfff

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde 馃檲 lust ineens allerlei soorten groenten niet meer en wil alleen maar hartige dingen zoals brood met kaas en avocado en pizza 馃ゴ

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. En zodra ik even niet eet, ben ik extreem misselijk, dus ik moet wel. Heel veel dingen lust ik niet meer, zelfs geen chocola 馃檲. Ik word er gek van.

2 maanden geleden

Yep 馃檶 Constant honger. Ik heb nu crackers naast mijn bed liggen omdat ik midden in de nacht hongerig wakker wordt. En overdag alleen maar eten, bijna om het uur wel iets. Ik merk wel dat het hongergevoel iets minder is als ik bezig ben. Zodra ik op de bank ga liggen, komt het in alle hevigheid

2 maanden geleden

Same hier! Ik heb dus echt afkeer naar fruit.. kost me echt alle moeite om iets naar binnen te krijgen. Meer mensen die hier last van hebben?

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 7 weken maar heb hier ook enorme honger. Het maakt niet uit of ik kleine porties eet of grote het honger gevoel blijft. Groenten gaan op zich nog wel, maar dat was bij mijn eerste kindje wel anders.

2 maanden geleden

Ik heb het ook, maar ben deze keer wat strenger voor mezelf aangezien ik de vorige 2 zwangerschappen 40 kilo ben aangekomen en 2x weer op eigen kracht eraf heb gewerkt. Ik was het net op een paar kilo na weer allemaal kwijt dus ik mag echt niks vettigs of snoep/chocola van mezelf馃檲

2 maanden geleden

Ik zit ook de hele dag te vreten, probeer een paar keer per week baantjes te zwemmen om het een beetje te compenseren 馃槄 dat werkt wel redelijk goed. Maar de honger blijft en als ik te weinig eet kotsmisselijk. Als ik carrot cake met slagroom eet ben ik niet misselijk 馃お

2 maanden geleden

Ik heb niet perse de hele dag door trek, maar als ik eten naast me leer leg, dan eet ik het wel op haha. Die affectie tegen groente herken ik helemaal. Voor de zwangerschap ben ik zo'n 15kg afgevallen door heel veel groentes te eten en op m'n kcal te letten. Hoe lekker ik de groentes toen ook vond, zo krijg ik ze nu echt niet weg en moest ik gisteren zelfs spugen toen ik de uien rook hahaha... Als je veel trek gevoelens hebt zou ik je snack combineren met iets wat vult (eiwitrijk). Bijv een bakje kwark met een smaakje of aanmaak of iets en een stuk fruit (als dit wel lukt) en daarnaast een klein bakje chippies of een koekje. Het eerste vult je trek op, het tweede is voor de lekkere honger ;) Misschien kun je daar iets mee!

2 maanden geleden

Herkenbaar! Bij de vorige zwangerschap verdween het hongergevoel na het 1e trimester. Hopelijk nu weer 馃槄