126 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Jaaaa pindasaus!! Water loopt in m’n mond 😭😭😭
Ik wil ook. Op een broodje kaassouflé aub 😩

3 maanden geleden

Cola en drink noooit cola 🥲 heb net voor het eerst 1 blikje gekocht omdat ik er dus al 3 weken aan denk 🤣 maar niet van plan er een gewoonte van te maken!

3 maanden geleden

Frikandel en knakworsten. En bij mijn eerste zwangerschap was ik helemaal gek op vanillevla.

2 maanden geleden

Ik ben nu echt verslaafd aan kinderchocolade maar ook brood. Ik kan echt de hele dag door brood eten!!

2 maanden geleden

Bij m'n eerste waren het frikandelbroodjes van de lidl Deze zwangerschap kipfilet met zongedroogde tomaat en augurk erin😍 heb vandaag 1 pot leeg gevreten😂

2 maanden geleden

Reactie op Carmen888

Cola en drink noooit cola 🥲 heb net voor het eerst 1 blikje gekocht omdat ...
Je mag cola zonder cafeïne! Die is best goed te drinken 😉

2 maanden geleden

Maïsbrood met boter (ik lust helemaal geen boter) en pure hagelslag 🤤 Ben er vannacht om 04:15u voor opgestaan haha

2 maanden geleden

Ik vind apels erg lekker en dan juist uit de koelkast🥰🤰

2 maanden geleden

Ik ben op het punt dat ik zo misselijk ben dat ik zelfs mijn craving niet goed binnen kan krijgen 😩

2 maanden geleden

Sinaasappels! Tenminste als ik kan eten.. ...

2 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Maïsbrood met boter (ik lust helemaal geen boter) en pure hagelslag 🤤 Ben ...
😂😂😂😂

2 maanden geleden

Mosterdkaas met augurk en ketchup, zalig!

2 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Maïsbrood met boter (ik lust helemaal geen boter) en pure hagelslag 🤤 Ben ...
Omg hier precies hetzelfde hahaha 😂

2 maanden geleden

Ben ook benieuwd ik heb zelf nog geen cravings

2 maanden geleden

Ik merk vooral dat ik geen zin heb in mn (normaal gesproken dagelijkse) yoghurt. In plaats daarvan ontbijt ik met zachte volkoren bolletjes, maar eigenlijk heb ik nergens ècht zin in. En ik ben normaal juist iemand die altijd wel trek heeft.

2 maanden geleden

Chips en friet hahaha

2 maanden geleden

Reactie op Paula29

Omg hier precies hetzelfde hahaha 😂
Haha heerlijk hè 🤤

2 maanden geleden

Ik at elke dag fruit maar ik merk dat ik al dagen niet aan fruit moet denken.. Nu heb ik momenteel weinig zin in wat voor eten dan ook.. wel heel benieuwd of ik cravings zal krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op 3489

Ik merk vooral dat ik geen zin heb in mn (normaal gesproken dagelijkse) yog ...
Dit heb ik ook, altijd yoghurt/cruesli voor ontbijt maar dit lukt mij nu niet. 'Savonds wel! Ik had gister ineens zin in stokbrood met knakworst. Ook bugels doen het goed. En vorige week ineens boerenkool, terwijl ik dat normaal helemaal niet lekker vind?!

2 maanden geleden

Helpppp ik lust geen chocola meer😭😭