14 Reacties

2 maanden geleden

Ik heel veel hartige cravings! Minder gezond helaas. Ik heb dus een aversie van fruit… maar dwing mezelf om toch wat te eten

2 maanden geleden

Niet echt eenzelfde craving. Maar als ik eenmaal ergens zin in heb dan moet ik het eten, bijv. Tosti's. En als de tosti op is moet ik er niet meer aan denken en word ik misselijk bij de gedachte van een tosti🤣

2 maanden geleden

Cravings niks op dit moment, eigenlijk alleen afkeer voor eten, avond eten en lunch moet ik op dit moment helemaal niet aan denken, wordt al misselijk bij het idee.

2 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger en heb geen trek in koffie meer. Terwijl dat dat voor mij echt een verwenmoment was, na het werk lekker op de bank met een ijskoffie

2 maanden geleden

Reactie op BabydiGrande

Niet echt eenzelfde craving. Maar als ik eenmaal ergens zin in heb dan moet ...
Heel herkenbaar!

2 maanden geleden

Reactie op Ramona_32

Ik ben 7 weken zwanger en heb geen trek in koffie meer. Terwijl dat dat voo ...
Dit heb ik ook 8 weken zwanger en normaliter als ik geen bakje koffie op had in de ochtend kon ik niet normaal functioneren! Nu wil ik er niks meer van hebben Inplaats daarvan een glaasje cola( heel slecht ) terwijl ik zeker 5 a6 jaar geen cola meer heb gedronke🥲

2 maanden geleden

Reactie op atjeh

Dit heb ik ook 8 weken zwanger en normaliter als ik geen bakje koffie op ha ...
Ik ben nu weer opzoek naar een alternatief verwenmomentje haha

2 maanden geleden

Geen cravings: bijna alles staat me tegen 😥. Enkel ijskoud water met ijsblokjes vind ik echt ‘lekker’ (triest hè 🤣) Aversies: - alles met warme groente - rijst/brood/pasta - het idee van iets van peulvruchten - alles wat ik op 1 dag toch weg krijg, walg ik de dag daarna van 😑 Ik kijk zoooooo uit naar weer lekker trek hebben in dingen haha! Ik hou zo van eten en koken, dit is saaaaai

2 maanden geleden

Wat ik vandaag wel heb gegeten: tosti, kaas, naturel chips en bananen. En coolbest mango dream. Aversies lastig om te zeggen, vooral avond eten. Gisteren had mijn man een pasta gemaakt en dat vond ik geweldig, maar aten het vanavond weer en ik moet er niks van hebben :(

2 maanden geleden

Cravings: -druiven, aardbeien, nectarines - tosti kaas - koud sapje Aversies: - koffie - frisdrank met prik

2 maanden geleden

Hier ook heel weinig coatings. Ik kan wel zin hebben om te eten, maar als ik dan moet bedenken wat ik wil, dan heb ik nergens zin in. Wat ik nu helemaal niet kan eten: chips, vis en soep

2 maanden geleden

Reactie op Anber123

Hier ook heel weinig coatings. Ik kan wel zin hebben om te eten, maar als i ...
Oei, coatings moet dus cravings zijn ☺️

2 maanden geleden

Ik switch continu haha Maar over het algemeen Aversie: - koffie 🤮 - avondeten. Echt tegen heug en meug gaan er wat happen naar binnen. -Chips Cravings: - alles wat gefrituurd is 🫢. Probeer het te beperken hoor haha maar ook wat verlang ik naar een lekkere vettige pizza - versje jus dorange - leverworst. Helaas maar 1 broodje per dag dus - chocolademelk Echt vage cravings vind ik hahaha

2 maanden geleden

Cravings: limonada (drink ik echt nooit) Aversie: alles wat stinkt in de koelkast