Hi dames, ik geef borstvoeding en ben na 8 maanden nog altijd niet ongesteld. Nu zouden wij graag voor een tweede kindje gaan, maar is dat wel lastig als je geen cyclus hebt. Het liefst stop ik ook nog niet met bv, ookal zou mijn cyclus dan wel sneller terug kunnen komen. Hebben jullie tips of ervaringen hiermee in zo'n zelfde situatie? Liefs
Zou de verloskundige hier trouwens misschien niet in kunnen meedenken? Dat je ze even belt? De onze biedt ook een soort pre-preggy gesprek aan namelijk, wie weet word je er wijzer van.
Mijne was ook redelijk snel terug(binnen 3 maanden) en ik geef ook exclusief bv.
Even een afspraak maken bij de verloskundige of huisarts om te checken of het invloed heeft op jouw cyclus en of je misschien al wel of niet vruchtbaar bent.
Hoi! Zo naar is dat.. als je wilt maar je cyclus komt niet. Misschien zegt je lijf wel dat ze er nog niet klaar voor is?
In ieder geval, blijven proberen. Je hebt altijd eerst een eisprong voor een menstruatie ;-)
Mijn zoontje is 8,5 maand en ook nog geen cyclus. Wel een keer een paar dagen spotting gehad. (Dat is denk ik 2 maanden terug..) Dus lijkt mij nog niet echt te komen.
Bij mijn oudste kreeg ik rond 12 maanden ook wat druppels bloedverlies, maar wel met menstruatiegevoel. Maar ook niet echt een menstruatie te noemen. 4 weken later ben ik toen zwanger geworden🤗
Hoi! Zo naar is dat.. als je wilt maar je cyclus komt niet. Misschien zegt ...
Oeh dit biedt hoop! 🤭 Ik had toevallig laatst ook 3 dagen een menstruatiegevoel, veel krampen etc, maar geen spotting of bloedverlies.. wie weet loopt het dan wel net zoals bij jou!
Ik heb hetzelfde, mijn cyclus isnwel terug, maar ik wordt iedere keer een week na de positieve ovulatietest ongesteld. Veel te kort de tijd voor een goede innesteling. Het is niet anders, komt vanzelf wel goed als ze snachts minder gaat drinken. Maar toch jammer.