17 Reacties

vorige maand

Geen tips, maar bij mij kwam het tijdens volledig borstvoeding gewoon alsnog. Weet dus niet of je per se moet stoppen en of dat het (nu nog) versnelt…

vorige maand

Bij mij kwam het ook bij volledig bv. Na 6 maand.

vorige maand

Ook nog niet ongesteld geweest. Dochtertje geboren op 28/03. Van mijn zoon duurde het 7 maand.

vorige maand

Zou de verloskundige hier trouwens misschien niet in kunnen meedenken? Dat je ze even belt? De onze biedt ook een soort pre-preggy gesprek aan namelijk, wie weet word je er wijzer van.

vorige maand

Mijne was ook redelijk snel terug(binnen 3 maanden) en ik geef ook exclusief bv. Even een afspraak maken bij de verloskundige of huisarts om te checken of het invloed heeft op jouw cyclus en of je misschien al wel of niet vruchtbaar bent.

vorige maand

Hoi! Zo naar is dat.. als je wilt maar je cyclus komt niet. Misschien zegt je lijf wel dat ze er nog niet klaar voor is? In ieder geval, blijven proberen. Je hebt altijd eerst een eisprong voor een menstruatie ;-) Mijn zoontje is 8,5 maand en ook nog geen cyclus. Wel een keer een paar dagen spotting gehad. (Dat is denk ik 2 maanden terug..) Dus lijkt mij nog niet echt te komen. Bij mijn oudste kreeg ik rond 12 maanden ook wat druppels bloedverlies, maar wel met menstruatiegevoel. Maar ook niet echt een menstruatie te noemen. 4 weken later ben ik toen zwanger geworden🤗

vorige maand

Reactie op Elies92

Zou de verloskundige hier trouwens misschien niet in kunnen meedenken? Dat ...
Wat een goede tip, dankjewel!

vorige maand

Reactie op ElemPeb

Mijne was ook redelijk snel terug(binnen 3 maanden) en ik geef ook exclusie ...
Ja dat ga ik dan maar doen, bedankt voor het meedenken!!

vorige maand

Reactie op LiHer

Hoi! Zo naar is dat.. als je wilt maar je cyclus komt niet. Misschien zegt ...
Oeh dit biedt hoop! 🤭 Ik had toevallig laatst ook 3 dagen een menstruatiegevoel, veel krampen etc, maar geen spotting of bloedverlies.. wie weet loopt het dan wel net zoals bij jou!

14 uur geleden

Hier dames die hier nu 9 maanden pp nog steeds niet ongesteld zijn?

13 uur geleden

Reactie op Alyenna

Yess, ik ben bijna 9.5 maanden pp en nog niet ongesteld. Ik geef bv en slik de minipil. Ik weet niet of dat uitmaakt?

12 uur geleden

Reactie op Alyenna

Ja, dochter is 9 maanden en ben nog niet ongesteld geweest

11 uur geleden

Reactie op Alyenna

Dochter is van 4-3-2025 en ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Geef BV en slik verder geen pil nu.

10 uur geleden

Ik heb hetzelfde, mijn cyclus isnwel terug, maar ik wordt iedere keer een week na de positieve ovulatietest ongesteld. Veel te kort de tijd voor een goede innesteling. Het is niet anders, komt vanzelf wel goed als ze snachts minder gaat drinken. Maar toch jammer.

9 uur geleden

Reactie op Alyenna

Hier ook nog steeds niet ja 9,5 maand

9 uur geleden

Reactie op Neintjelief

Ik heb hetzelfde, mijn cyclus isnwel terug, maar ik wordt iedere keer een w ...
Ah ja dat is balen, zo'n korte luteale fase. Hoe weet je dat je eisprong is geweest? Doe je testjes of voel je het?