13 Reacties

3 maanden geleden

Hoihoi, gefeliciteerd! hier nu 4w + 6 en ook veel last van darmkrampen, opgeblazen gevoel, last van darmen. Nog geen maagzuur gelukkig! Het hoort erbij. Alhoewel ik dit niet van mijn 1e zwangerschap kan herinneren. Helaas toen wel veel last van maagzuur gehad, maar pas later in de zwangerschap. Fijne zwangerschap gewenst 🤗

3 maanden geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook al heel vroeg last van maagzuur. Deze keer nog niet.

3 maanden geleden

Ik had bij mn vorige en nu weer al last van brandend maagzuur.

3 maanden geleden

Tip: omeprazol. Kun je kopen bij de kruidvat! Kan geen kwaad tijdens zwangerschap

3 maanden geleden

Ik heb heel erg last van maagzuur en van mijn darmen, dit herken ik niet van mijn 1e zwangerschap. Maagzuur wel in het 3e termijn maar nog niet zo vroeg als nu.

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook al heel vroeg last van maagzuur. De ...
Te vroeg gejuicht, maagzuur is er weer goed in gekickt bij 7 weken🥲 Het wordt met de dag erger, heel vervelend. Nog even en ik overweeg om er medicatie voor te nemen. Hoe gaat het bij jullie?

2 maanden geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap erg last van brandend maagzuur en nu weer! Vandaag op recept Omeprazol gekregen, dat werkt fantastisch!

2 maanden geleden

Ja ik heb ook heel erg darmkrampen, kon niet eens slapen vannacht

2 maanden geleden

Eens in de zoveel dagen spelen mijn darmen ook op sinds ik weer zwanger ben. Bij mijn 1e zwangerschap had ik dit ook. De maagzuur begon toen pas bij 36 weken, hopelijk blijft me dat nu ook zo lang bespaard🤣

2 maanden geleden

Hey, Ik heb precies hetzelfde! Ook al heel vroeg last gekregen van maagzuur terwijl ik dit voor de zwangerschap nog nooit heb gehad.

2 maanden geleden

De darmen kunnen al vrij gauw druk zijn en ik lees dat maagzuur er ook vanaf 5 weken bij kan komen. Heel normaal blijkbaar

2 maanden geleden

Mijn buik is ook de hele tijd opgezwollen en harder. Ivm darmen etc. Obstipatie. Ik lijk al veel langer zwanger daardoor 😂

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Te vroeg gejuicht, maagzuur is er weer goed in gekickt bij 7 weken🥲 Het wo ...
Ik gebruik sinds een week ook omeprazol en oh my god wat een verlichting. Gewoon geen last van maagzuur meer! Had ik eerder aan moeten beginnen haha😋