30 Reacties

3 maanden geleden

Ik zei altijd dat ik probeerde om zwanger te worden. Dat ik het op dat moment al was, moesten ze nog niet weten 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik zei altijd dat ik probeerde om zwanger te worden. Dat ik het op dat mome ...
Goeie! Ik heb volgende week met vriendinnen afgesproken en we drinken altijd wijn 😅

3 maanden geleden

Wij hadden net toevallig een familie feestje en ik zei gewoon dat ik de bob was!

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Antibiotica voor een blaasontsteking is een classic!
Zo classic die ook nergens op slaat. Er zijn maar weinig kuren waarbij je absoluut geen alcohol mag. Als je een kuur nodig hebt, dan is er iets niet goed in je lichaam, dat adviseer je in het algemeen geen alcohol. Of je nou wel of geen kuur gebruikt maakt niet uit.

3 maanden geleden

Reactie op Schmett

Zo classic die ook nergens op slaat. Er zijn maar weinig kuren waarbij je a ...
En ik vraag me af hoe frequent nog ab wordt voorgeschreven met een blaasontsteking aangezien artsen erg terughoudend ermee zijn. De tip om gewoon te zeggen dat je even gezonder aan doet of dat je bezig bent met zwanger worden, komt wat realistischer over :) of gewoon er geen big deal van maken en dan valt het mensen (vooral als ze al wat op hebben) niet eens op

3 maanden geleden

Ik was al gestopt met drinken, 2 maanden geleden. Voor mijn gezondheid en gewicht, maar natuurlijk ook omdat ik geen alcohol wilde rondom de bevruchting. Denk dat weinig mensen verwachten dat wij nog een kinderwens hadden, dus ik kan het niet drinken best makkelijk een tijdje doorzetten nu :) Vorige zwangerschap was nog half in coronatijd, ik heb eigenlijk nooit echt een smoesje hoeven bedenken. Waar ik kwam waar wél alcohol was, ging ik met de auto, dus dan moest ik gewoon rijden 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik ben gestopt met roken en zeg dus tegen iedereen; ik drink even niet want dan weet ik zeker dat ik weer ga roken dat gaat niet goed! Eerder heb ik dit ook zo gedaan toen ik stopte met roken, het werkt!

2 maanden geleden

Ik heb ice tea green uit een wijnglas gedronken afgelopen feestjes😂

2 maanden geleden

Reactie op JoJuLi

Ik heb net een 2x bruiloft en een familiedag gehad gehad en niemand had ie ...
Hahaha dit heb ik toevallig ook bij de bruiloft gedaan. En dat mijn vriend een 0.0 bestelde als ik bier van iemand kreeg en die wisselden we dan stiekem om haha.

2 maanden geleden

Reactie op Schmett

Zo classic die ook nergens op slaat. Er zijn maar weinig kuren waarbij je a ...
Oké sorry wist niet dat je boos zou worden 🙅🏼‍♀️