42 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee. Heb er echt een nodig. Vooral een voor werk die er netjes uitziet maar wel lekker zit.

één maand geleden

Ik lees ook mee!

één maand geleden

Geen echte zwangerschapsbroek, maar de broeken van By Bar zijn echt geweldig en lang door te dragen met groeiende buik.

één maand geleden

Ik heb 3 flared leggings van Ambika besteld en ze zitten heerlijk. Maatje groter dan je normale maat nemen.

één maand geleden

Ik heb een zwarte pantalon van...ja echt.. de lidl online! Zit heerlijk, schijnt niet door en is netjes! 12,99,- dus echt de moeite waard!

één maand geleden

Van most wanted de julie! Een tip, bestel een maatje groter. Ik heb nu mijn normale maat small gedaan, maar wil nu graag een medium erbij. Zit net iets te strak. En ja verschillende lengte maten

één maand geleden

Reactie op san1236

Van most wanted de julie! Een tip, bestel een maatje groter. Ik heb nu mijn ...
Yes deze heb ik ook 2! Maar die zit wel tot een beetje halverwege de buik denk dat dat later in de zwangerschap toch een beetje gek word, en idd maatje groter doen, ook fijn voor na de bevalling gok ik!

één maand geleden

Ik heb 4 broeken gehaald bij.... SHEIN! Ze kwamen redelijk snel binnen. Meeste zijn flared broeken en 1 met wijd uitlopende pijpenstelen. Groen, zwart, koffie bruin. Super fijne stof! Dun dat wel. Dus je moet goed kijken.

één maand geleden

Wijd uitlopende pijpen * autocorrectie🤣

één maand geleden

Ik heb een broek van Studio Anneloes, is er ook in een flared model! Heeft wel een band, maar is in dezelfde stof als de rest van de broek dus je kan er gewoon een trui of blouseje in dragen zonder dat dat er raar uit ziet. Ik vind m echt heerlijk comfortabel! https://www.studioanneloes.nl/shop/zwangerschapskleding/

één maand geleden

Reactie op AnneroosJ

Ik heb een broek van Studio Anneloes, is er ook in een flared model! Heeft ...
Leuk! Maar wat zijn die broeken duur 😅

één maand geleden

Ik heb deze van de prenatal (en nog 2 van dit soort leggings) is nu al mijn favoriet 🥰

één maand geleden

Swan and the people heeft een mooie flared, wel met subtiele print. Studio Anneloes flared is ook heel erg mooi. Beide merken zijn dus wel wat duurder maar zijn beiden wel van goede kwalitatieve stof. We moeten er nog de hele winter mee door en ik heb persoonlijk liever één zwarte broek die warm is en mooi blijft en ik gerust 3x-4x per week draag dan die dunne synthetische flared. Ik vind ze nu al zweten en ongemakkelijk zitten eerlijk gezegd…

één maand geleden

Reactie op AnneroosJ

Ik heb een broek van Studio Anneloes, is er ook in een flared model! Heeft ...
Oh dit lijkt me wel wat! Heb jij het idee dat stof (en kattenhaar in mijn geval 🐈‍⬛) er veel aan blijft hangen? Dat heb je soms met dit soort materiaal en dan is het niet zo’n hit hier in mijn huis 😅

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Swan and the people heeft een mooie flared, wel met subtiele print. Studio ...
Op Vinted kan je soms ook eentje vinden! Dat scheelt ook en vaak idd niet heel vaak gedragen

één maand geleden

Prenatal! Een zwarte flared met klein ribje erin.

één maand geleden

Reactie op Evanna

Oh dit lijkt me wel wat! Heb jij het idee dat stof (en kattenhaar in mijn g ...
Oei dat durf ik niet te zeggen! Ik heb zelf geen huisdieren, dus heb er nog geen last van gehad. Het is een gladde stof, travelstof, maar ook nog geen last gehad van dat er stof aan blijft ofzo. Maar hoe dat met kattenharen zir durf k niet te zeggen!

één maand geleden

H&M before and after broeken zijn geweldig!

één maand geleden

Kijk eens bij closetvanval ik heb daar nu een legging besteld en die zit zo mega fijn. En haar producten zijn vaak ook stretch. Ze heeft op haar website een kopje preggy proof

één maand geleden

Studio Anneloes