24 Reacties

één maand geleden

Wij doen het met z’n tweeen haha, weet niet of je daar naar op zoekt bent 😂. Wij hebben binnenkort een geslacht echo en laten haar dan bellen naar iemand die twee cupcakes voor ons maakt. Hebben we de vorige keer ook zo gedaan, vond dat heel speciaal 💙💖

één maand geleden

Hier vertellen ze het direct tijdens de echo, ze hebben geen optie dat je het in een envelop kan laten doen. Dus wij weten het direct tijdens de echo en ik kan dan niet wachten om het aan onze familie te vertellen dus bel hun dan direct 😂😂😂

één maand geleden

Wij hebben een bal geschoten waar poeder in zat

één maand geleden

Reactie op Celinevns

Wij hebben een bal geschoten waar poeder in zat
Zo leuk! Wij ook!! Tijdens de verjaardag van mijn man dus we hadden het niemand van tevoren verteld 🤩 Wij wisten het zelf ook niet, een collega heeft de bal voor ons gevuld.

één maand geleden

Wij hebben tijdens mijn verjaardagfeest gisteren bekend gemaakt dat wij in verwachting zijn van een meisje 🩷🤰🏼🎉

één maand geleden

Wij hebben de balloon laten ploppen en 2 confettikanonnen gegeven aan vrienden. Mijn beste vriendin wist wat het werd en heeft de juiste balloon gegeven. Ons zoontje vond het spannend dus die stond in een hoekje met zijn oren dicht 🙉

één maand geleden

Wij gaan het deze keer met zijn 3e doen, als we het weten gaan we naar een kinderkleding winkel en kiezen we 2 zetjes uit 1 jongetje en 1 meisje. En vragen we aan de medewerker of ze/hij het in een kado tasje wilt doen wat het is. En noah mag dat dan thuis open maken en aan ons laten zien🥰 En de rest bellen we denk ik gewoon, bij noah hebben we het 3 weken geheim gehouden, gaan we nu echt niet doen🤣😅

één maand geleden

Wij gaan het intiem doen met een taart

één maand geleden

💙

één maand geleden

Dit was mijn taart💗

één maand geleden

Onze dochter mocht de ballon prikken 🩷🩵

25 dagen geleden

🩷

25 dagen geleden

Op mn verjaardag met een handje vol vrienden en familie het bekend gemaakt 🩷🩷

21 dagen geleden

Reactie op IremTY

Wij gaan het intiem doen met een taart
Waar hebben jullie hem gekocht?

21 dagen geleden

Eerst hebben wij de reveal intiem gedaan, met een rookbom (aangezet door een vriendin) en verf (handen van mijn vriend op mijn buik) En daarna met familie en vrienden de reveal gedaan. Deze cupcakes gemaakt met vulling erin. Iedereen nam tegelijk een hap en kon de kleur zien🩷😊

20 dagen geleden

Ik had zelf een taart gemaakt, wij zijn er eerst met z'n drieën achtergekomen tijdens de echo. Echopraktijk had namelijk led-lampen die roze of blauw werden, super leuk om samen met ons dochtertje van 3 te doen😍

12 dagen geleden

🩷

11 dagen geleden

Wij hebben een kastje open gedaan en daar zat dan jongens of meisjes kleren/spullen in en een paar familieleden hebben partypoppers aflaten gaan🎉🧸🥹 Wij krijgen een meisje!🩷🩷

11 dagen geleden

Wij hadden confetti dit weekend 🥰🩵🩵

11 dagen geleden

Wij hebben het vorige week met deze taart gedaan 🩵