14 Reacties

één maand geleden

Mega goor! Vraag me oprecht ook af of dit dan nog gebruikt word voor andere vrouwen. Heel onhygiënisch

één maand geleden

Ik heb al 2x eerder meegedaan. Voor mijn gevoel was de vorige keren wel beter. De bruine uitslag is mij hier hiet opgevallen, maar in heb wel 1 levering gehad met allemaal wit spul op dr buitenkant. Allemaal schilfers in de wc (had het in eerste instantie niet gezien) die heb ik snel weer in het krat gezet. Daarna niet meer gehad.

één maand geleden

Ik doe bewust niet mee met moeders voor moeders, heb van tevoren wat research gedaan en blijkt gewoon een winstgevend farmaceutisch bedrijf te zijn (vorig jaar winst van 369 miljoen volgens hun eigen jaarrekening)terwijl ze de indruk geven dat je meewerkt aan een goed doel. De medicijnen voor vruchtbaarheid die in nederland worden gebruikt worden niet van urine gemaakt maar met een synthetische stof. Het medicijn wordt vooral doorverkocht aan dure vruchtbaarheidsklinieken in andere landen die dan alleen toegankelijk zijn voor wensouders die het kunnen betalen. Ook schijnt er nog een deel doorverkocht te worden aan andere farmaceutische bedrijven die het dan weer doorverkopen aan zuid amerika voor de fokkerij van vee(maar dit zou niet meer gedaan worden met nederlands ingeleverde urine). Als ze van de urine nu medicijnen maakten zodat deze ook toegankelijk werden voor wensouder die wat minder te besteden hebben had ik graag meegedaan.

één maand geleden

Ik heb die ervaring mijn vorige zwangerschap niet gehad. Ze stonken verschrikkelijk (dat is dan conserveringsmiddel) maar verder was het erg hygiënisch. Ik ben wel gestopt omdat ik niet tegen de geur kon met mijn extreme misselijkheid. Deze zwangerschap om dezelfde reden doe ik niet meer mee.

één maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Ik heb al 2x eerder meegedaan. Voor mijn gevoel was de vorige keren wel bet ...
Ik heb idd ook al.een paar keer dat witte aanslag gehad.

één maand geleden

Het valt mij wel op dat er minder van wat stinkend spul in zit dan voorheen. Het open draaien en overschenken van urine doe ik hoger dan mijn neus zodat ik die verschikkelijke lucht niet ruik.

één maand geleden

Reactie op Regen147832

Ik doe bewust niet mee met moeders voor moeders, heb van tevoren wat resear ...
Heb je een link?

één maand geleden

Reactie op bsjes

Heb je een link?
https://archive.ph/20240521153206/https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/wat-doet-moeders-voor-moeders-met-de-ingezamelde-urine-van-zwangere-vrouwen-een-zoektocht~be86a0bf Ik heb niet de link van waar naar regen147832 verwijst, maar o.a dit artikel wat ik in een ander topic tegen kwam heeft aan mij bevestigd dat ik hier niet aan mee wil doen

één maand geleden

Reactie op Regen147832

Ik doe bewust niet mee met moeders voor moeders, heb van tevoren wat resear ...
Goede reden om met deze ellende te stoppen… Vind het uiteindelijk ook meer gedoe dan ik had verwacht… 🙈

één maand geleden

Reactie op Regen147832

Ik doe bewust niet mee met moeders voor moeders, heb van tevoren wat resear ...
Jup…

één maand geleden

Herkenbaar, al weet ik niet precies of die bruine aanslag ook echt onhygiënisch is of misschien een restproduct van het ontsmettingsmiddel. Ik heb ze iig zo weinig mogelijk gebruikt. En meedoen doe ik trouwens een evt volgende keer niet meer, want er werd allerminst zorgvuldig gehandeld door de chauffeurs waardoor kratten soms gewoon een hele dag midden in de voortuin hebben gestaan ipv op de afgesproken plek of enigszins weggestopt achter een plant. Echt heel jammer!

één maand geleden

Dat bedrijf doet zich nobel voor maar er lijken schimmige praktijken achter te zitten, zoals het doorverkopen aan de veehouderij om moedervarkens extreem veel biggen te laten produceren. Het blijkt niet gebruikt te worden voor vruchtbaarheidsbehandelingen in Nederland. Vorige zwangerschap meegedaan maar in hield er een nare nasmaak aan over na aanleiding van het volkskrant artikel

één maand geleden

Naar aanleiding van het artikel uit de Volkskrant ben ik ook direct gestopt. Ik wil daar niet aan meewerken.

één maand geleden

Ik heb het ook een tijdje gedaan maar vond het idd weg vies allemaal. Kratten werden ook vaak bij de buren gezet omdat we een poort delen. Ik was erg ziek in het begin van de zwangerschap en uitgedroogd dus heb t stop gezet. Vond het geen doen.