3 Reacties

één maand geleden

Ik werk ook in de zorg maar niet aan bed. Ook deels ziekgemeld. Ik denk dat je dit goed met je bedrijfsarts kan bespreken. Ik neem aan als dit je gezondheid niet in de weg zit dat het gewoon moet kunnen. Zeker als je verder ook gewoon je uren maakt met ondersteuning. Voor de werkgever alleen maar fijn als je het kan doen. Vandaar denk ik bespreken met bedrijfsarts, die kijkt voor zowel jou als de werkgever wat het beste past.

één maand geleden

Reactie op Littleseahorse

Ik werk ook in de zorg maar niet aan bed. Ook deels ziekgemeld. Ik denk dat ...
Het is zo lastig want mijn kantoordagen zou ik zo vol kunnen houden. Het is echt die dagen directe patiëntenzorg die nu voor problemen zorgen. Maar mij alleen kantoordagen bieden voor komende 3 maanden is geen optie, waardoor ik nu in verzuim moet. Ik ben dus prima in staat tot werken, alleen bewoners van over de 90 kilo uit bed helpen is gewoon te zwaar. Vind het dan zo jammer als ik niet af en toe over die 24 uur heen zou mogen. Maar ik wacht even af of ik naar de bedrijfsarts wordt doorgestuurd en hoe dat gaat verlopen. Moet in de tussentijd maar even met mijn leidinggevende gaan praten want heb hier geen verstand van 🙈

één maand geleden

Haha je mag bij ons wel koffie schenken, bewoners vermaken en zorgplannen aanpassen 😂 een werkgever is dan ook ‘gek’ als ie je thuis laat zitten. Er is zoooo veel te doen. Helaas hebben werkgevers vaak alleen nog oog voor mensen in de kleren en aan de pillen.