25 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik adviseer ten zeerste: Deoleen roller deo! Echt een topding! Ik heb zelf de deoleen roller “anti transpirant sensitive”. Deze deo is als medisch ding op de markt gekomen jaren geleden voor mensen die veel last hadden van zweet geurtjes. Het is een deo zonder geur, maar het reguleert de bacteriën onder je oksel. De geur komt namelijk van bacteriën die óp je huis groeien/leven. Zonder grappen, toen ik ermee begon heb ik het een week dagelijks op gehad, en daarna had ik nérgens meer last van, het werkte zelfs zo goed dat ik soms een paar dagen zonder deo kon! Ik geef dit sowieso altijd iedereen als tip, of je nou last hebt van zweet geurtjes of niet!😇👍

één maand geleden

Ik vind het merk odorex echt fijn, je hebt er rollers en deo van. Ik gebruik ze allebei. Je ruikt echt niks meer. Vaak zijn ze ook in de aanbieding voor maar 1 euro

één maand geleden

Reactie op Zonnebloempje.S

Hi! Ik adviseer ten zeerste: Deoleen roller deo! Echt een topding! Ik heb z ...
Wat een onwijs goede tip. Na het lezen van deze topic direct een bij de drogist gehaald. Werd gek van de zweetgeur van mezelf, ondanks goede hygiëne. Nu 2 dagen in gebruik en merk echt verschil. Nu via internet even goedkoop inkopen 🤑🥰

één maand geleden

Loveli! Ik had dat na de geboorte van mijn dochtertje heel erg en welke deo ik ook probeerde, ging er juist meer van stinken. Mijn kraamverzorgster adviseerde Loveli en sindsdien gebruik ik nooit meer anders. Nu al 3,5 jaar.

één maand geleden

Rexona dry 1x pw deppen of sprayen en geen natte oksel en geen geuren