29 Reacties

2 maanden geleden

Lopen hier ook tegenaan! Wel jongere kindjes. Kijken nu voor een kia stonic

2 maanden geleden

Skoda octavia zulke modelen even naar kijken

2 maanden geleden

Als je de jongste 2 in een autostoeltje al hebt hoeft de oudste niet ook nog in een zitje😄 ik ben ook zwanger van de 3e en heb dit laatst toevallig opgezocht.

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Als je de jongste 2 in een autostoeltje al hebt hoeft de oudste niet ook no ...
Het hoeft niet, maar qua veiligheid is het toch wel echt beter van wel. Onze oudste is dan 3jr en 3 maanden en ga hem niet zonder stoel vervoeren. Lijkt mij mega onveilig

2 maanden geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Het hoeft niet, maar qua veiligheid is het toch wel echt beter van wel. Onz ...
Dat snap ik! Dat is met mijn zoontje van 5 jaar weer een ander verhaal.

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Als je de jongste 2 in een autostoeltje al hebt hoeft de oudste niet ook no ...
Dit wist ik niet! Thanks. Kunnen we even heroverwegen! 😃

2 maanden geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Dit wist ik niet! Thanks. Kunnen we even heroverwegen! 😃
Graag gedaan. Onze oudste wordt 1 jan 4 jaar dus hij gaat dan niet meer in een stoeltje. Denk tot dat met 5 jaar ook niet meer nodig is. Best een investering om een nieuwe auto te halen..ik kreeg er al stress van 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Graag gedaan. Onze oudste wordt 1 jan 4 jaar dus hij gaat dan niet meer in ...
Jaa wij moeten sowieso een nieuwe auto kopen omdat het lease contract is afgelopen, dus vandaar de kwestie die nu speelt ☺️ Maar pff die kosten inderdaad..

2 maanden geleden

Jep, lees mee. Straks een 3 jarige, bijna 2 jarige en baby.

2 maanden geleden

Lees ook mee🤗

2 maanden geleden

Ik lees ook graag mee (dan 4 en 2,5 + baby)

2 maanden geleden

Wij zaten qua 3 zitrijen dus te kijken naar een Volvo XC90 of een Kia Sorento. We zijn er nog niet over uit of we zoiets willen of toch dicht met z’n 3en naast elkaar op de achterbank.

2 maanden geleden

Wij zitten met hetzelfde. Mijn zoontje is net 3 geworden, die is bijna 4 als de 3e komt en mijn dochter zal dan nog geen 1 jaar zijn. En 2 kinderstoelen + maxicosi gaat hem niet worden😅

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Graag gedaan. Onze oudste wordt 1 jan 4 jaar dus hij gaat dan niet meer in ...
Een kind vanaf 3 jaar mag inderdaad zonder stoel in het midden, maar dan moeten er wel 2 kinderstoelen mét hoofdsteun naast staan. Een maxi-cosi groep 0 voldoet hier niet aan.

2 maanden geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Jaa wij moeten sowieso een nieuwe auto kopen omdat het lease contract is af ...
Hier ook een nieuwe auto ivm leasecontract. Mijn schoonbroer heeft een Ford Kuga te leen en heeft 2 kinderen van 4 en 1 baby. Die passen ook met zijn 3en op de achterbank. Wij willen mogelijk hier naar kijken

2 maanden geleden

Ik weet niet hoe veilig dit is hoor maar moest hier aan denken, misschien een alternatief voor een echte autostoel? Iets flexibeler dus past er wellicht wel tussen…

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Een kind vanaf 3 jaar mag inderdaad zonder stoel in het midden, maar dan mo ...
Dit geldt voor alle kinderbeveiligingssystemen staat er dus neem aan van wel🙈

2 maanden geleden

Hier het zelfde probleem. Alleen een nieuwe auto kopen is we erg duur😅. Wij gaan binnenkort naar de babypark om eens wat te passen. Mijn oudste is als de baby komt bijna 4, middelste 2,5 en dan de baby. Dus hebben allemaal nog echt een stoel nodig

2 maanden geleden

In onze Volkswagen Touran pasten een maxi-cosi, stoelverhoger met rug en hoofd en peuterstoel naast elkaar. Sinds de jongste in de peuterstoel zit is het te krap met 3 hoofdsteunen naast elkaar. Wij hebben een 7 zitter en de oudste zit nu helemaal achterin.

2 maanden geleden

En de maxicosi op de voorstoel?? Dat 1 van jullie in het midden achterin gaat? Minder handig en gezellig, maar dan heb je geen bredere auto nodig! En tegen de tijd dat de kleinste uit de maxi cosi is gegroeid, kan de oudste peima zonder zitje denk ik!