29 Reacties

2 maanden geleden

Ik las ergens iets over de multimac. Daarmee creëer je 3 plekken, geen idee hoe of wat.. maar hier zou je naar kunnen kijken evt?

2 maanden geleden

We gaan waarschijnlijk voor de Kia Sorento maar 7 zitplaatsen. Het idee dat ze altijd alle 3 naast elkaar moeten zitten krijg ik al kippenvel van haha. Dat gepluk aan elkaar en gedoe. Nu kunnen we straks kiezen hoe ze gaan zitten ipv dat je aan 1 manier vast zit.

2 maanden geleden

Wij hebben vooralsnog gekeken naar de Kia Sorento, Volvo XC90 en Peugeot 5008. Zijn allemaal zevenzitters. De Peugeot is de enige met 3x isofix op de reguliere achterbank en dat vind ik wel echt een voordeel. En hij is het voordeligst.

2 maanden geleden

Wij hebben bij Babypark voor onze oudste (3,5 jr) de Britax Römer autostoel gekocht met het idee hem in de toekomst tussen 2 Cybex kinderstoeltjes te kunnen plaatsen. We hebben ter plekke op de achterbank mogen proberen (heel fijn!!). Het paste! Kende merk Britax niet maar dit stoeltje blijkt heel veilig te zijn. Mijn zoon zit er al in en gaat echt goed. Wij hebben een Tesla model Y en een Tesla model 3, past in beiden zo met 3 op de achterbank

2 maanden geleden

Reactie op LillyWish

Wij hebben bij Babypark voor onze oudste (3,5 jr) de Britax Römer autostoe ...
De Britax Römer was trouwens de enige (!) die paste tussen 2 cybex basissen

2 maanden geleden

Reactie op LillyWish

Wij hebben bij Babypark voor onze oudste (3,5 jr) de Britax Römer autostoe ...
Welk model van cybex en britax Römer hebben jullie? Wij hebben nu de cybex Sirona en de cybex Pallas en zouden hier ook nog een stoeltje tussen willen krijgen… onze oudste dochter zal straks 4j zijn de (voorlopig) jongste 2,5j

2 maanden geleden

Reactie op januarbaby2021

Welk model van cybex en britax Römer hebben jullie? Wij hebben nu de cybex ...
De cybex sirona i-size plus voor onze peuter van nu 2jr en de cybex cloud z i size voor de aanstaande baby. Beiden op een cybex basis. Daarbij hebben we een Britax Römer Kidfix i-size voor onze peuter van nu bijna 4 jaar.

2 maanden geleden

Reactie op LillyWish

De cybex sirona i-size plus voor onze peuter van nu 2jr en de cybex cloud ...
Dankjewel voor de info! Gaan we ook eens proberen zo dan 😅