7 Reacties

één maand geleden

Ik zou je niet te druk proberen te maken.. ze geven vaak zoveel onnodige extra informatie. Elke baby en elke placenta ziet er anders uit.. mijn placenta was aan de lage kant zeiden ze bij de 14/ 15 weken.. schrok ook even, maar had al snel door dat het overbodige informatie was

één maand geleden

Hoihoi, Ik heb ook een 'dikke' placenta, ligt echt als een stootkussen aan de voorkant van m'n buik. De verloskundige heeft 'm tijdens de 20-wekenecho opgemeten en hij is 3,19cm dik. Alles onder de 5cm is goed, daarboven wordt het een dikke placenta genoemd vertelde ze. Ik zou me er niet al te druk om maken, een placenta is niet zomaar te dik. Maar je kunt altijd vragen of ze de dikte wil meten bij een volgende echo. Bij mij ligt de kleine er trouwens wel steeds heerlijk tegenaan geplakt, voor echo's echt niet handig, maar kindje heeft meer dan genoeg plek om eventueel anders te gaan liggen. 🙂

één maand geleden

Reactie op Ynsol

Hoihoi, Ik heb ook een 'dikke' placenta, ligt echt als een stootkussen aan ...
Bedankt voor je reactie! Ahh dan ga ik dat ook nog even vragen het zag er gewoon zo raar uit bij mij op de echo die vanaf de zijkant werd gemaakt je zag echt placenta en daar tegenaan de baby gedrukt met maar weinig ruimte erom heen (vruchtwater) hoop dat ik volgende week een beetje gerust gesteld kan worden en dat de verhoudingen er iets beter uit zien want het was gewoon een heel gek beeld vond ik om naar te kijken…

één maand geleden

Toen ik deze echo zag schrok ik gewoon wel een beetje

één maand geleden

Deze is dan alweer minder dus ligt er misschien ook net aan in welke hoek

één maand geleden

Ik begrijp je helemaal! Wij vroegen ons ook wel af of er voldoende ruimte was, maar toen ze vanuit een andere hoek keek zag je echt genoeg vruchtwater. De baby 'kiest' er dus zelf voor om zo te gaan liggen, haha. Denk dat dit echte knuffelaars gaan worden die het heel fijn vinden om straks tegen je aan te liggen 😉

één maand geleden

Reactie op Ynsol

Ik begrijp je helemaal! Wij vroegen ons ook wel af of er voldoende ruimte w ...
Ahh nou vind het geruststellend om te horen dat jij dit dus ook had! Jaa dat denk ik ook haha😜