6 Reacties

2 maanden geleden

Oh lastig inderdaad! Kan je niet bijvoorbeeld als verrassing 1 op 1 bij ze langsgaan in de avond? Weet niet of ze heel ver van je af wonen.

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Oh lastig inderdaad! Kan je niet bijvoorbeeld als verrassing 1 op 1 bij ze ...
1 vriendin zie ik toevallig volgende week de andere is nu op reis dus dat gaat niet helaas 😅

2 maanden geleden

Herkenbaar. Ik wil het liefst ook alle belangrijke mensen het persoonlijk vertellen maar gaat ook erg moeizaam 😅 Tegelijkertijd heb ik zoiets van: als het contact zo’n lage prioriteit heeft, dan gaat dan op een gegeven moment wel 2 kanten op… dan maar via een appje. Had je eerder moeten reageren/komen opdagen🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Ik zou het dan los van elkaar in het echt vertellen, dat is dan wel leuker dan via whatsapp.

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Herkenbaar. Ik wil het liefst ook alle belangrijke mensen het persoonlijk v ...
Ja zo denk ik er nou ook precies over! Wel erg jammer, maar ik kan het denk ik niet zo lang voor me houden dan maar los aan elkaar vertellen denk en de andere opbellen want die zie ik echt pas voor het eerst 25 sep die is nu op reis. Lastig 🙈

2 maanden geleden

Ik zou het geen probleem vinden om een appje te sturen. Je kan altijd erbij zeggen dat je het liever in het echt had gezegd, maar dat je buikje nu al niet meer te verbergen is.