5 Reacties

3 maanden geleden

Is natuurlijk wat je zelf wil. Ik heb het mijn ouders en zusje verteld met 4,5 week. Ook omdat ik het fijn vindt dat iemand weet wat er speelt, mocht jet fout gaan. Wat je natuurlijk niet hoopt.

3 maanden geleden

Wij hebben de eerste echo met 8 weken, daarna gaan wij het aan familie bekend maken. Social media na de termijn echo

3 maanden geleden

Mijn schoonzus heeft het vorig jaar heel vroeg verteld omdat we op familieweekend gingen. Ik twijfel nu zelf ook met de familie wat we doen.

3 maanden geleden

Dit ligt natuurlijk geheel aan jezelf. Zelf ook bekend gemaakt met 4,5 week, helaas mis gegaan maar heeft ook z’n voordelen dat mensen het weten zodat je je ei kwijt kan. Na 3 miskramen nu weer zwanger en toch besloten nu te wachten met vertellen tot we meer zekerheid hebben.

3 maanden geleden

Als je praktisch met ze samen gaat wonen en leven de komende periode zou ik er zelf voor kiezen ze te informeren. Dan hoef je met zaken als eten en drinken niet de hele tijd smoesjes te verzinnen of bang te zijn dat ze het doorhebben. Maar dat zou mijn persoonlijke voorkeur hebben, ondanks dat ik het liever pas na een goede echo zou willen delen.