7 Reacties

één maand geleden

Aisha is prima uit te spreken hoor voor Nederlandstaligen! :) Zelf vind ik Amina wat mooier en liever klinken, maar ieder z’n smaak!

één maand geleden

Ik vind Aisha mooier, maar dat is geheel persoonlijk. Aisha is makkelijk uit te spreken ook voor Nederlandstaligen. Amina is in het Arabisch Emina. Ik denk niet dat Nederlandstaligen dat al bij het eerste zicht op de naam door zullen hebben natuurlijk. Dus ikzelf zou kiezen voor Aisha.

één maand geleden

Ik zou geen rekening houden met de uitspraak van Nederlanders. Maar met wat je mooi vind. Mijn zoontje van 3 spreekt de Arabische namen goed uit van zijn vriendjes van de opvang en voorschool. Dat komt echt wel goed 🍀

één maand geleden

Aisha is prima uit te spreken en vind ik ook de mooiste!

één maand geleden

Reactie op Vivienne01

Ik vind Aisha mooier, maar dat is geheel persoonlijk. Aisha is makkelijk ui ...
Oh ik zou Amina inderdaad uitspreken met een A ipv met een E. Vind het wel een prachtige naam om te horen en zien!

één maand geleden

Allebei hele mooie namen! ❤️ En voor mensen die alleen Nederlands spreken niet moeilijker dan een naam als Robin (ik ken iemand bij wie je ‘robbin’ zegt en iemand bij wie je ‘roobin’ zegt met dezelfde schrijfwijze) - je moet het ff weten. Dus lekker kiezen waar je blij van wordt! 🤗

één maand geleden

Misschien vind je Inaya ook een mooie naam 😊