24 Reacties

één dag geleden

Leuk topic! Ik ben voor het eerst zwanger en ik kijk het meest uit naar: - Mijn twee baby's eindelijk ontmoeten. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze eruit zien en of ze bijvoorbeeld het leuke neusje van hun papa gaan hebben. - Mijn vriend als papa met ze zien knuffelen en ik smelten 🥰 - Alle bijzondere unieke momenten als nieuwe moeder gaan ervaren van bevalling, golden hour en borstvoeding.. ik lees jullie verhalen en ik ben heel benieuwd hoe het voor mij gaat zijn. - Het gezicht en ongetwijfeld de tranen van mijn eigen moeder als ze ze voor het eerst ziet en vasthoudt 🥰 - Iets later maar toch: Sinterklaas vieren met kleine kindjes erbij. - Met twee kleintjes aan tafel wachten en kijken hoe papa kookt. - Spelen en spelletjes doen met elkaar. - Samen met twee kleintjes een knuffelaanval plannen op papa - Zelf geknuffeld worden door je eigen kindjes - Kinderfilosofische analyses over vanalles

één dag geleden

Ik kijk echt uit naar mijn verlof eindelijk niet meer werken en als mijn baby geboren is bijna een half jaar met mijn kindjes zijn!!!

één dag geleden

Reactie op Fox2

Hahaha ja dat kan ik me ook voorstellen 🤣 Of dat ze mama gaan zeggen en da ...
Dat heb ik sowieso met bijna alles: ik vind het zó leuk en ben zo trots als mijn zoontje iets nieuws leert! Maar dan na een week of 3 denk ik vaak: gut, het was wel heel handig toen hij het nog niet kon 🤭😂😂

één dag geleden

Reactie op AnyaE

Dat heb ik sowieso met bijna alles: ik vind het zó leuk en ben zo trots als ...
Dan bedoel ik dingen als omrollen, kruipen, laden en deuren openmaken (ja, een maand geleden liep hij op z'n sokken op de weg bij ons voor nadat ik blijkbaar vergeten was de dievenklem op de voordeur te zetten 😬) Praten vind ik toe nu toe alleen nog maar leuk, maar wie weet word ik daar ook nog eens dol van 😉