Ik merk dat nu het 3e trimester nadert ik steeds meer stress begin te ervaren over wat er allemaal nog moet gebeuren, of het allemaal wel goed komt met het regelen van ons verlof, of ik niks vergeet aan te schaffen, maar ook of alles nog wel goed gaat daarbinnen met de kleine meid.
Hierdoor vergeet ik een beetje te genieten van deze periode en vergeet ik soms echt waar ik het voor doe en wat ons allemaal voor moois te wachten staat.
Daarom leek het me leuk om met elkaar wat leuke/mooie dingen te delen om naar uit te kijken. Het moment dat je eindelijk je baby in je armen hebt en al je zorgen verdwijnen. En je je beseft dat al die kleine dingetjes die nu zoveel stress gaven uiteindelijk echt niet zoveel uitmaken 🥰
Maar ook als ze wat ouder zijn en lekker kunnen gaan kletsen, spelen en grapjes maken. Soms zit ik zo diep in matrasjes en rompers en wat moet ik kiezen, en dan krijg ik een advertentie voor speelgoed oid voor wat oudere kinderen en denk ik echt ohja, die fase komt ook nog! Daar heb ik zoveel zin in!
Nu jullie!