13 Reacties

3 maanden geleden

Ik ook, en ik loop bij de gynaecoloog. Heb vandaag een heel mooi sterk kloppend hartje gezien en gehoord. Ik moet ook leren vertrouwen te krijgen in me lichaam…

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik ook, en ik loop bij de gynaecoloog. Heb vandaag een heel mooi sterk klop ...
Hoeveel weken ben je ?❤️

3 maanden geleden

Ik ben nu 4w+4 en 1e zwangerschap ben ook zo bang dat het mis gaat omdat mijn schildklier niet optimaal doet wat ie moet doen dus onder strenge controle elke 4 weken bloedprikken en medicatie aanpassen maar omdat 1e echo pas bij 8 weken is ben ik bang dat komende 3,5 week verkeerd kan gaan

3 maanden geleden

Ik ben normaal wel snel gestrest maar ik merk dat ik mezelf eraan over heb gegeven en het helemaal niet spannend vind (voor nu dan 😋). Dit gun ik jullie ook! Gewoon erin vertrouwen dat je lichaam doet wat het moet doen. En als er iets mis zou zijn kun je er toch niets aan veranderen

3 maanden geleden

Ik snap jullie helemaal. Heb zelf al 2 miskramen gehad en dit is onze 3e zwangerschap. Ik zit nu op de 6 weken . De vorige 2 zwangerschappen waren nu inmiddels al verbroken geweest. Deze keer heb ik meer signalen (misselijkheid kwam wel pas deze week 😅) . Ik wil jullie allemaal een riem onder het hart steken 😘. Wat mij troost gaf is deze afbeelding .

3 maanden geleden

Ik herken het zo goed! Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, daardoor zo weinig genoten terwijl wij een super gezonde dochter hebben gekregen. Ik dacht echt dat ik het niet nog eens zo erg zo krijgen maar wat vreselijk dat ik het weer heb. Bij alles wat ik doe of voel heb ik weer schrik dat het verkeerd gaat😪. Dus geen tips helaas alleen herkenning

3 maanden geleden

Reactie op angelltje

Ik snap jullie helemaal. Heb zelf al 2 miskramen gehad en dit is onze 3e ...
Oh wat fijn dat je deze afbeelding stuurt! Eigenlijk is het ook gewoon het beste om realistisch te zijn en de feiten te checken want dan is de kans erg klein.

3 maanden geleden

Reactie op angelltje

Ik snap jullie helemaal. Heb zelf al 2 miskramen gehad en dit is onze 3e ...
Ik ben helemaal niet misselijk

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben helemaal niet misselijk
Misselijk zijn zegt verder niks, het verschilt echt per persoon. Ik ben ook nog niet misselijk en ben ook 4 weken. Bij mijn vorige zwangerschap kwam dit pas rond de 6 weken kan ik mij herinneren

3 maanden geleden

En de tijd tikt.zoo.traag.voorbij!!!!

3 maanden geleden

Ik ben ook zo bang dat het mis gaat. Vandaag een echo laten maken met 5+4 en net ook hcg laten prikken. Testen lopen zo mega langzaam op en heb idd ook heel weinig klachten. Bij echo dachten ze te zien dat ik minder ver ben als ik dacht. Lijkt op eind 4 weken of net 5 weken.

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben helemaal niet misselijk
Iedereen is anders , er zijn ook genoeg vrouwen die geen misselijkheid ervaren... niet iedere vrouw hoeft alle symptomen te krijgen. Ik weet wel dat de stress die vaak zelf gecreëerd wordt invloed kan hebben voor het afstoten.

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben helemaal niet misselijk
Ik ben bij mijn eerste kindje maar 1 keer misselijk geweest en dat was toen ik onvoorbereid de fles van Moeders voor Moeders open draaide 😂 Nu 4+5 van mijn tweede kindje en na een eerdere miskraam ook wel angstiger. Zeker omdat ik inmiddels 40 ben.