7 Reacties

7 dagen geleden

Heb je nog andere klachten, lijkt het alsof je buik heel strak staat, band gevoel?

7 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Heb je nog andere klachten, lijkt het alsof je buik heel strak staat, band ...
Nee dat totaal niet is echt een klein plekje wat verdoofd voelt.

7 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Nee dat totaal niet is echt een klein plekje wat verdoofd voelt.
Gelukkig, misschien is het weefsel dat dan optrekt, soms kan er door de druk een zenuw wat bekneld zitten.

7 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Gelukkig, misschien is het weefsel dat dan optrekt, soms kan er door de dr ...
Jaa het viel me ineens op nu net. Van de week net het gevoel of iemand er met schuurpapier langs ging, maar ook precies waar de beugel van de bh loopt. Heb morgen weer een afspraak met de bekkenfysio, en woensdag weer in het ziekenhuis. Maak me ook geen zorgen maar tis meer vervelend

6 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Idd precies waar je bh beugel zit maar dan ook als ik die niet aan heb haha. Ik heb het vaak als ik wat meer voorovergebogen zit waardoor mijn borsten tegen mijn buik aankomen. Heb het idee dat dat stukje ertussen dan gewoon 'slaapt' omdat het klem zit ofzo, beetje lastig uit te leggen maar je snapt hopelijk wat ik bedoel 😅

6 dagen geleden

Reactie op heavynne

Ik heb precies hetzelfde! Idd precies waar je bh beugel zit maar dan ook al ...
Ik herken je helemaal haha! Heb vanmorgen met ziekenhuis overlegd en kon idd geen kwaad, het is ook maar een heel klein stukje. Maar moest wel laten controleren bij de huisarts. Net geweest en geen bijzonderheden. Zij denkt idd ook een klein zenuwtje die bekneld kan zitten

6 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds vandaag! Maar ook wel een vrij strakke (zwangerschaps) broek aan van de ONLY. Ben benieuwd of het komende dagen ook is als ik andere kleding draag.