34 Reacties

9 dagen geleden

Deze keer niet. Vorige zwangerschap wel doorgestuurd. Waarom word je doorgestuurd?

9 dagen geleden

Ik heb 3 weken geleden in het zelfde wchuitje gezeten. Onder behandeling bij de gynaecoloog maar moest alsnog doorgestuurd worden naar een andere gynaecoloog om dingen uit te sluiten. Heeft bij mij 6 dagen geduurd. Gelukkig met de 2e echo alles goed! Hopelijk mag je snel terug. Het wachten is killing.

9 dagen geleden

Wij zij n.a.v. de 13 weken echo doorgestuurd. Wat was bij jullie de reden?

9 dagen geleden

Ik heb te weinig vruchtwater. Donderdag verdere onderzoeken in het ziekenhuis. Prognose op basis van de huidige waarde zijn niet erg best. Van overlijden, tot met gemiddeld 29 weken halen. We proberen hoop te houden, maar jeetje wat een eenzaam proces

9 dagen geleden

Reactie op joyce0208

Deze keer niet. Vorige zwangerschap wel doorgestuurd. Waarom word je doorge ...
Wat was er bij jullie aan de hand?

9 dagen geleden

Reactie op MamaKamille

Wij zij n.a.v. de 13 weken echo doorgestuurd. Wat was bij jullie de reden?
Wat was er bij jullie aan de hand? En inmiddels al meer duidelijkheid?

9 dagen geleden

Reactie op mmmmmmandyy

Ik heb 3 weken geleden in het zelfde wchuitje gezeten. Onder behandeling bi ...
Fijn dat het toch goed bleek te zijn. Ik hoop het ook nog steeds. Al is de hoop af en toe ver te zoeken

9 dagen geleden

Ik ben na de 20weken echo ook doorverwezen naar ziekenhuis. Die afspraak heb ik inmiddels gehad en is de conclusie dat ons zoontje een dubbelsysteem-nier heeft... 19 december hebben we weer een vervolg afspraak, tot die tijd gewoon in onzekerheid afwachten 🙄

9 dagen geleden

Hier na de 13 weken echo al doorgestuurd naar het ziekenhuis. 20 weken echo is daar herhaald en onze zoon heeft maar 1 nier.

9 dagen geleden

Reactie op vlinder92

Wat was er bij jullie aan de hand?
Te klein.. en dat klopte

9 dagen geleden

Wij zijn ook doorgestuurd na de 20 weken echo. Onze dochter leek twee witte vlekjes op haar longen te hebben, waarvan ze niet wisten wat het zou kunnen zijn. 5 dagen later een afspraak gehad bij de gynaecoloog, deze dagen waren echt killing. Uiteindelijk was er toen nog maar 1 vlekje zichtbaar, en heel klein. Nu wachten tot eind nov voor een nieuwe echo en hopen dat het andere vlekje er ook niet meer is. Toch wel spannend :(

9 dagen geleden

Ook doorgestuurd naar de gynaecoloog. Iemand ook al een vruchtwaterpunctie gehad? Wij zijn vandaag aan de beurt en ben hartstikke zenuwachtig.. eerste uitslag na 3 dagen en de volledige uitslag pas na 2 weken..

8 dagen geleden

Ik kreeg vandaag ook te horen dat ik krap voldoende vruchtwater heb terwijl ze tijdens de echo zelf duidelijk zei dat het een flinke plons was…. Ik word niet doorgestuurd maar krijg een extra groei echo eind december pas. Zal daarom vast niet heel ernstig zijn maar op t moment is Google m’n grootste vijand en ben ik toch wat ongerust

8 dagen geleden

Reactie op vlinder92

Wat was er bij jullie aan de hand? En inmiddels al meer duidelijkheid?
Ons kindje heeft een open buikje, deel van de organen ligt buiten het lichaam helaas. Opzich goed te opereren maar wel spannend of alles goed werkt straks en er niks afgestorven is. Nu veel controles in het ziekenhuis, blijft heel onwerkelijk die angst en een zwangerschap met zorgen hebben.

8 dagen geleden

Wij ook doorgestuurd, helaas vandaag te horen gekregen dat ons meisje een hartafwijking heeft. Tetralogie van fallot, wel goed operabel maar wat een rollercoaster weer.

8 dagen geleden

Reactie op MamaKamille

Ons kindje heeft een open buikje, deel van de organen ligt buiten het licha ...
Heftig zeg! Ik herken dit zo erg onwerkelijk he een zwangerschap met alleen maar zorgen

8 dagen geleden

Helaas bleek het doorsturen niet voor niets. Sinds gister weten we dat ik vruchtwater verlies… We proberen hoop te houden en voor de rest is het afwachten. Zolang we geen 24 weken zijn, kunnen ze helaas nog weinig voor ons betekenen

8 dagen geleden

Reactie op vlinder92

Helaas bleek het doorsturen niet voor niets. Sinds gister weten we dat ik v ...
Och jee, dat is schrikken. Sterkte de komende onzekere tijd!

8 dagen geleden

Reactie op vlinder92

Helaas bleek het doorsturen niet voor niets. Sinds gister weten we dat ik v ...
Wat een schrik zeg. Heb je dit zelf niet gemerkt? (Nat ondergoed oid) Of hoe zijn ze hierachter gekomen?

7 dagen geleden

Wat vervelend voor jullie! Heel veel sterkte! Heb je al naar Duitsland gekeken? Daar wordt je namelijk wel geholpen. Daar gaan ze dan nu al kijken zover ik had gelezen hoe ze het kunnen oprekken en dan mag de baby wel al vanaf 22 weken komen.( liever niet natuurlijk, maar daar wordt je dan niet aan je lot overgelaten en is er nog een kans) In Duitsland is er ook een richtlijn, maar in plaats van een harde lijn van 24 weken wordt een 'grensgebied' gehanteerd. Een baby die tussen de 22 en 24 weken wordt geboren, kan een behandeling krijgen. & kijk evt ook Dit is de Kwestie (EO) op NPO, daar zijn andere ouders die vroeggeboortes hadden en zijn uitgeweken naar Duitsland en België.