15 Reacties

9 maanden geleden

Yes, bij vorige baby ook dankbaar gebruik van gemaakt en nu weer! Ik vind het juist gepruts met flessen kokend water meenemen en dat mengen met kiud water 🙈

9 maanden geleden

Reactie op charlieb89

Yes, bij vorige baby ook dankbaar gebruik van gemaakt en nu weer! Ik vind h ...
Welk merk heeft u ?

9 maanden geleden

Ideaal! Wij hebben er 1 van luvion wel als kraamcadeau gevraagd zodat het ons niks kostte en gelukkig hele lieve schoonzus die hem gaf

9 maanden geleden

Ik heb de numsy thermofles/flessenwarmer. Een aanrader!

9 maanden geleden

Wij hebben de numsy heat and go . Echt super fijn ! gebruik deze ook tijdens de nacht voor een flesje.

9 maanden geleden

Reactie op Kentje1994

Ideaal! Wij hebben er 1 van luvion wel als kraamcadeau gevraagd zodat het o ...
Heb deze ook erg tevreden

9 maanden geleden

Vulpes Goods

9 maanden geleden

Reactie op Tessa.

Welk merk heeft u ?
My Bambini

9 maanden geleden

Wij hebben de luvion, echt heel blij mee. We gebruiken hem in de nacht en natuurlijk als we de deur uit gaan. Ideaal. Hij geeft bij aanzetten aan hoeveel procent de batterij nog heeft, dus je zit niet ineens met een lege batterij.

9 maanden geleden

Reactie op DB85

Wij hebben de luvion, echt heel blij mee. We gebruiken hem in de nacht en n ...
Helemaal mee eens! Wij hebben deze ook en zijn er erg blij mee! Inderdaad ook voor de nachten

9 maanden geleden

Reactie op DB85

Wij hebben de luvion, echt heel blij mee. We gebruiken hem in de nacht en n ...
Welke van Luvion is dit? Ik heb er ook een maar wist niet dat je batterij percentage kan zien, super handig!

9 maanden geleden

Reactie op Juliademi

Welke van Luvion is dit? Ik heb er ook een maar wist niet dat je batterij p ...
De ultra pro. Hij geeft het als je hem aan zet aan in stappen van 20, dus 100/80/60 etc.

8 maanden geleden

Wij hebben de Numsy thermosfles met opwarm functie sinds kort, echt een super ding! Draadloos en snel op temperatuur. Handig voor onderweg en 's nachts, maar wij gebruiken hem ook overdag om het water op de perfecte temperatuur te krijgen voor een flesje kunstvoeding. Vraagje aan andere mama's die kv geven: hoe verwarmen jullie water voor een flesje? Iedereen doet het weer anders. Wij gebruiken dus die draadloze thermosfles met opwarm functie omdat ik het fijn vind dat het water dan precies de goede temperatuur is. Maar hij moet wel in de loop van de dag even opgeladen worden omdat ie natuurlijk eigenlijk voor onderweg is. Je hebt er ook een gewone flessenwarmer van maar die zou ik dan alleen gebruiken voor het water lijkt me, en daarna het poeder erbij. Denk niet dat het poeder goed met koud water mengt.. Hoor het graag!

8 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wij hebben de Numsy thermosfles met opwarm functie sinds kort, echt een sup ...
Wij gebruiken de cooker en anders de flessenwarmer. Die maakt t water warm en daarna voeg je inderdaad pas de poeder toe. Als ik de flessenwarmer en cooker niet had gehad zou ik denk ik gekookt water in een thermosfles doen en dan bij t maken van t flesje aanvullen met koud water, daarna poeder toevoegen.