12 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb die van vulps goods. Werkt prima en naar behoren. Je hebt veel opzet stukken voor verschillende flessen. Hegen weet ik niet want die gebruik ik zelf niet. Maar staat bij de beschrijving erbij

6 maanden geleden

Wij hebben die van Luvion. Op bol.com staat erbij voor welke flessen deze allemaal geschikt is

6 maanden geleden

Wij hebben deze: https://shop.numsy.nl/collections/numsy-flessenwarmers/products/numsy-heat-go-flessenthermos Kan 350 ml in, verwarmt snel maar heeft ook een standby functie die de melk warm houdt. Echt top! Batterijen gaan lang mee, ziet er mooi uit en erg praktisch in gebruik馃槆

6 maanden geleden

Ik heb ook de numsy thermosfles. Heb ook de flessenwarmer van vulpes goods gebruikt met dat draaisysteem, maar vond ik echt waardeloos. (Kon je niet gebruiken tijdens opladen en moet wel 6uur opladen na 4x gebruiken) Thermosfles vooral voor opwarmen onderweg en dan istie echt ideaal! Je hoeft alleen maar op de knop te duwen en hij kan gewoon in je tas blijven zitten, niks geen gefrats met eerst helemaal installeren.

6 maanden geleden

Hier ook fan van de Numsy thermosfles!

6 maanden geleden

Oja zo een thermosfles is natuurlijk ook ideaal! Nooit overna gedacht 馃槄 Denk inderdaad dat ik dat prettiger vind 馃き

6 maanden geleden

Ik heb deze en ben er zeer tevreden over

6 maanden geleden

Wij hebben die van luvion. Bevalt erg goed!

6 maanden geleden

Ik ben heel erg fan van de numsy thermosfles. Snel warm, gaat lang mee en kan veel water in. Echt een top ding! Ik had een review geschreven omdat ik zo tevreden was en kreeg van hun daarom een kortingscode: LIEKEVANDERVELDEN10. Je krijgt daarmee 10% korting via hun site geloof ik.

6 maanden geleden

Reactie op liekevelden

Ik ben heel erg fan van de numsy thermosfles. Snel warm, gaat lang mee en k ...
Super! Ik ga hem gelijk bestellen馃き

6 maanden geleden

Wij hebben de flessenwarmer van Luvion. Een thermosfles. Voordeel vind ik dat deze zowel aan het netstroom kan (dan warmte hij een stukje sneller en kan ie zelfs tot 100 graden) 茅n draadloos. Thuis gebruiken we m met snoer en onderweg draadloos. Ben er heel tevreden over.

6 maanden geleden

Reactie op PietjePluk

Wij hebben de flessenwarmer van Luvion. Een thermosfles. Voordeel vind ik d ...
Deze heb ik besteld! Wilde eerst de numsy bestellen maar was uitverkocht op de site..