10 Reacties

4 weken geleden
Ik zet mijn dochter sinds kort voorin en het is zo gezellig geworden sindsdien! Kletsen, om zich heen kijken, beetje slapen. In mijn beleving is dit veiliger omdat ik dan minder met haar bezig ben dan wanneer ze achterin zit en ontevreden is.. ;-)

4 weken geleden
Reactie op DoortastendeRiff788200
Ik zet mijn dochter sinds kort voorin en het is zo gezellig geworden sindsd ...
Uiteraard met airbag uit!!

4 weken geleden
Herkenbaar, wat bij mijn zoontje helpt is slabbetje om, speen in de mond en daar de slab omheen zodat de speen in de mond blijft😂 vervolgens regen erop of muziek die ik al afspeelde toen hij nog in de buik zat. En een hydrofiel in de hand geven, daar speelt hij mee. Speelgoed vindt hij niks aan in de auto.

4 weken geleden
Mijn eerste zat ook altijd voorin en zijn zus nu ook weer. Airbag uit en het is inderdaad een stuk gezelliger.

4 weken geleden
Mijn oudste vond het ook niks en mijn jongste nu ook. Voorin zitten maakt het iets beter. Speen en friemel doek ook. Verder let ik goed op de kleding. Liever iets te koel gekleed want hij raakt in het stoeltje snel oververhit. Buiten leg ik er dan een deken overheen. Verder rij ik juist als hij net gedronken heeft en in de wakkertijd. Dan is hij in een goed humeur.
Maar het blijft lastig. Bij de oudste was het over toen hij vooruit mocht rijden

4 weken geleden
Bij ons was het rond 3 maanden ook ineens drama nu is hij bijna 4 maanden en gaat het ineens weer goed. Ik heb die keren gewoon vol gehouden en af en toe gestopt om weer te troosten en een speen en ander speelgoed aan te bieden. Wij zijn erachter dat onze zoon ongeacht het weer, een dekentje heel fijn vind, denk een vorm van geborgenheid. Dus een wollen dekentje hielp hier iets. En verder was het uitzitten. We hebben alles wat het kon zijn uitgesloten voordat we die aanpak probeerden 🙈