27 Reacties
vorig jaar
Heb al 2x mijn lijst bij dreambaby gehad. Nu de 3e keer. Enkel de dingen die speciaal voor jou besteld moeten worden zijn verplicht aan te kopen (bv meubels en kleding). Wij hebben de duurdere stuks in schijven verdeeld ( een artikel van 200euro in 4x 50euro bevoordeeld).En enkele dingen op de lijst gezet en zelf aangekocht. Zoals flesjes en verzorging voor mezelf. Zo krijg je toch nog die extra 10% voor een waardebon. Denk dat ik de eerste keer een waardebon kreeg van bijna 200 euro. Kan je wel wat voor vinden 😁
vorig jaar
Gewoon opletten dat niet altijd alles wat je kiest uiteindelijk nog beschikbaar is op het moment van de geboorte. Waardoor je soms genoodzaakt bent om je lijst te wijzigen. Je krijgt hier geen meldingen van door dreambaby zelf. Dus soms hebben mensen al een specifiek gegeven van je lijst aangekocht en hoor je dit pas wanneer je de artikelen gaat ophalen. 🤷🏼♀️
vorig jaar
Hier ook lijst aangelegd bij dreambaby. Enkel bij kleertjes is er een aankoop verplichting. Zoals hierboven uitgelegd kan je zelf dingen aankopen van je lijst en dit telt dan mee voor de waardebon die je na de geboorte krijgt 😊
vorig jaar
Wij hebben vandaag een afspraak staan om eens te gaan luisteren en waarschijnlijk onze lijst daar ook aan te leggen 😊 als je nog vragen hebt kan ik ze gerust stellen, heb zelf ook een lijstje met vragen over hoe het in elkaar zit 🙈
vorig jaar
Reactie op Wietse
Gewoon opletten dat niet altijd alles wat je kiest uiteindelijk nog beschik ...
Waar onze lijst ligt worden de artikelen voor ons op stock gehouden tegen 2 weken voor de geboorte (Dreambaby Wilrijk)
vorig jaar
Reactie op Eline npt
Zo lief 🥹 😍 hoe was het? :)
Super interessant om te doen, dus zou zeggen als je kan boek zeker eens een afspraak! Wij kregen eerst wat uitleg over de geboortelijst zelf en dan een rondleiding in de winkel en bij bepaalde items waar we zelf wat meer info over wouden heeft ze echt uitgebreid haar tijd genomen vb. bij de babyfoons, er is daar ZO veel keuze in en zij heeft er 3 uitgehaald die voor ons nuttig kunnen zijn (ifv scherm, WiFi, later eventueel 2de camera) terwijl mochten we dit zelf moeten uitzoeken ik zag door het bos de bomen niet meer 🙈 er is enkel een aankoopverplichting op kledij en grote stuks die ze voor je moeten reserveren maar dit staat ook op de site als je het item toevoegt op je lijst. Je kan niet op voorhand iets kopen zodat anderen dit voor jou "terugkopen" zeg maar (ze zouden daar blijkbaar wel plannen voor hebben maar ze kon er niet meer over zeggen van wanneer dit zou zijn ofzo). Wel handig om weten dat je voor minimum aan 500 euro moet zitten om op t einde 10% te kunnen krijgen in cadeaubon 😊
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Super interessant om te doen, dus zou zeggen als je kan boek zeker eens een ...
Hey, onze babylijst ligt ook bij dreambaby maar van die 500 euro is ons niets gezegd dus bedankt voor de info!
vorig jaar
Je komt heel snel aan die 500 euro hoor 🥲zo duur al die spullen! Wel leuk allemaal natuurlijk
vorig jaar
Reactie op TineO
Oh dit hebben ze ons ook niet gezegd! Good to know😄 zal wel geen probleem ...
Ik heb gisteren op onze babylijst gekeken en er staat toch ook al een waardebon bedrag ;-)
vorig jaar
Reactie op FloTheFlower
Ik heb gisteren op onze babylijst gekeken en er staat toch ook al een waard ...
Ik heb het voor de zekerheid nog eens gecheckt en op hun site staat het ook wel dat het bedrag geldig is vanaf een bedrag van 500 euro.
vorig jaar
Reactie op avrildaughry
Je komt heel snel aan die 500 euro hoor 🥲zo duur al die spullen! Wel leuk ...
Gek hé die prijzen 😮
vorig jaar
Reactie op Eline npt
Want het is je tweede en je hebt al alles? Of hoe gaan jullie het aanpakken ...
Nee is ons eerste kindje maar we hebben al bijna alles en vind zo een lijst echt geldklopperij je kan ook een lijst op bol maken een baby verlang lijst en dan kan je die delen met je familie zo kunnen ze daar op kijken wat je wil in plaats van in zo een dure winkel