14 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik ben vandaag 8+3 en heb dit eigenlijk al sinds het begin (4 weken). Ik droom elke nacht zo realistisch, maar ook de meest gekke dromen. Herinner me alles nog als ik wakker ben. Ik las online dat dit komt door de schommeling in je hormonen en omdat je veel nieuwe indrukken/gedachtes hebt. Die je ‘s nachts allemaal aan het verwerken bent. Ik slaap hier zelf ook onrustig door, maar het zijn gelukkig geen nachtmerries..

2 maanden geleden

Ik had dit al voor ik uberhaupt had getest, daardoor had ik al een vermoeden. Want ik had dit ook bij mijn dochter en de miskraam. Gelukkig zijn het dromen en geen nachtmerries 😂

2 maanden geleden

Ja, heb ik ook! Vorige zwangerschap ook gehad. Na eerste trimester was het klaar, eind derde trimester begon het weer 🥲

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

Hier hetzelfde. Ik ben vandaag 8+3 en heb dit eigenlijk al sinds het begin ...
Zijn gelukkig ook geen nachtmerries van mij. Maar je komt toch even verward wakker..

2 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

Zijn gelukkig ook geen nachtmerries van mij. Maar je komt toch even verward ...
Jaa zeker! We zijn waarschijnlijk ook gewoon erg druk in ons hoofd en met alle hormonen krijg je die combi..

2 maanden geleden

En ik dacht dat Ilse enige was 😂

2 maanden geleden

Hier al vanaf 4 weken! Hele realistische dromen en ook veel nachtmerries.. Weet ze altijd nog en als ik er ‘s nachts wakker van word en slaap daarna weer door, ga ik zelfs vaak verder in mijn droom.

2 maanden geleden

Reactie op Sjehnaaz 🌟 🌟

En ik dacht dat Ilse enige was 😂
Correctie: ik dacht dat ik de enige was 😅

2 maanden geleden

Ja zeker, die heftige dromen was voor mij een reden dat ik een zwangerschap vermoedde en daarna getest 😅

2 maanden geleden

Ik heb daar ook al weken zo veel last van! Meerdere realistisch dromen per nacht die ik ook niet vergeet. Zijn steeds de meest random dingen, gelukkig geen nachtmerries. En idd heel moe wakker worden🥲

2 maanden geleden

Sameeeee over here!

2 maanden geleden

Hier gedroomd dat mn vriend mijn ijs opgegeten had waar ik zó naar uitkeek. Kwaad werd ik wakker vanochtend 😂 Ijs was er gelukkig nog 😝

2 maanden geleden

Ik droomde vannacht dat ik ging borrelen met mijn vriendinnen, ik goot de wijnfles stiekem leeg en deed er ice tea green in. Kon ik lekker meedoen en niemand had het door 😂

2 maanden geleden

Jazeker! Altijd al een creatieve dromer en bij vorige kindje ook super gekke dromen, heel levendig en soms met info die je eigenlijk niet kan weten ? Nu was het al voor m’n test raak met dromen en is nog niet weg gegaan Ik droom ook over vrienden en hun leven etc, heel bizar