24 Reacties

één maand geleden

Hoe doe je de ring methode alstublieft?

één maand geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap meerdere malen over een zoon gedroomd voor ik de geslachtsecho had gedaan en dit bleek te kloppen. Mijn man heeft nu gedroomd dat het een meisje wordt dus ben benieuwd 😁.

één maand geleden

Reactie op mary magdalene

Hoe doe je de ring methode alstublieft?
Wat ik heb gelezen in een post ergens op dit forum is dat je je eigen ring aan een ketting doet en die boven je open hand houdt. Als het je eerste kindje is is het eerste signaal het geslacht. Rondjes draaien een meisje, heen en weer een jongen. Maar is het het tweede kindje dan geeft de ring eerst het geslacht van het eerste kindje en moet je de ring even weghalen en vervolgens weer boven je hand houden om het geslacht van het tweede kindje te bepalen. Enz maar goed ik weet helemaal niet of dit echt werkt hoor haha maar wel leuk om te proberen

één maand geleden

Ik heb dit ook gehad, vroeg in de zwangerschap. Ik weet nog niet of het klopt 😁

één maand geleden

Reactie op Rojeba2022

Wat ik heb gelezen in een post ergens op dit forum is dat je je eigen ring ...
Oke dankuwel haha

één maand geleden

Mij moeder droomde laatst dat me oma ( die is ongeveer 10 jaar geleden overleden) er was en zei het word blauw en vananacht droomde ik ook over een jongen dus ook heel benieuwd

één maand geleden

Ik had een heel sterk gevoel vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was van mijn dochter dat het een meisje was. Nu zwanger van de tweede en nu heb ik dat sterke gevoel helemaal niet!

één maand geleden

Bij mijn eerste heb ik gedroomd dat het een zoon zou worden en dit kwam uit, bij mijn tweede wederom gedroomd dat het een zoon zou worden en dit klopte ook. Nu zwanger van de derde en gedroomd dat het een meisje wordt. De pretecho is over 4 weken ik ben heel benieuwd!

één maand geleden

Ik heb dit gehad, ook gedroomd dat ik een jongetje kreeg. Zo'n sterk gevoel.. en het klopte! :-)

één maand geleden

Yes, hier vorige zwangerschap gedroomd dat ik op zaterdag beviel van een dochter en dat is beide uitgekomen; een dochter op zaterdag!

één maand geleden

Mijn moeder wist zo zeker dat ik een meisje zou zijn dat ze niet eens een jongensnaam bedacht hebben. Bij mijn eerste zwangerschap herkende ik dit helemaal, ik was zwanger van een meisje, geen twijfel. Nou niet dus, een jongen. Ik moest echt een dag bijkomen omdat het zo niet klopte voor mijn gevoel. Toen hij net geboren was dacht ik ook nog zou het niet toch een meisje zijn dat ze er naast zaten. Deze zwangerschap heb ik er niet echt een gevoel bij, ben benieuwd

één maand geleden

Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter een geslachsbepalende echo gedaan en ik droomde toen we voor de 20 weken kwam kreeg ik te horen dat het toch een jongetje was. Het was (en is!!) een echte meid.

één maand geleden

Ik droomde altijd al dat mijn eerste een zoon zou zijn. Inmiddels is mijn eerste 7 en toch écht een meisje😅

één maand geleden

Ik heb er niet echt over gedroomd, maar ik had bij mijn eerste geen voorkeur, maar toch vanaf week 6 ongeveer heel sterk het gevoel dat het een jongen was. Met namen zoeken en kleding neigde ik altijd meteen naar jongens. En dit bleek een jongen te zijn. Bij de tweede had ik vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het een meisje was. Neigde nu heel sterk naar meisjes dingen en namen. En bleek een meisje. Nu heb ik weer het gevoel dat het een jongen is, maar is het gevoel niet zo sterk als bij de andere 2 dus ben benieuwd. Ramzi theorie klopte bij beide kindjes niet trouwens en de nub wel!

één maand geleden

Ik had in het begin heel erg het idee dat het een jongetje zou worden, ik zou ook de hele tijd hij als we het over de baby hadden. Sinds een paar weken heb ik alleen maar dromen over dat ik een dochter heb, nu ben ik in de war 😅

één maand geleden

Vannacht weer gedroomd dat het een jongen wordt. Dat we de 13 weken echo hadden, waarbij ze eigenlijk het geslacht niet gaan zeggen. Maar dat de echoscopist iets zei van: ah alles ziet er heel goed uit, alles zit erop en eraan, hier zie je een mooi pielemuisje. En toen: oh oeps… had ik niet mogen zeggen. 🤣

één maand geleden

Reactie op Lin883

Bij mijn eerste heb ik gedroomd dat het een zoon zou worden en dit kwam uit ...
Update: ook deze keer kwam de droom uit. Wij krijgen een meisje na 2 zoons 😍. Bijzonder hoe je dit als moeder kan aanvoelen! Ik ben benieuwd of jullie inmiddels ook het geslacht weten en bij welke moeders hun gevoel ook is uitgekomen

één maand geleden

Ik droomde ook over het hebben van een zoon, maar we krijgen toch echt een meisje 😂🥰

één maand geleden

Ik droomde ook 2x over het krijgen van een zoon, maar toch echt is het een meisje! Vorige zwangerschap klopte mn dromen wel🤭

één maand geleden

Ik droomde 2x dat ik een jongen zou krijgen. En dat klopt ook 💙