168 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb juist echt dat ik alles door elkaar eet. Groene pepertjes met roomkaas, vervolgens weer zin in een zoet taartje, dan weer zin in een plakje kaas, dan haal ik een ijskoffie, vervolgens zin in patat. Maar over algemeen ook wel echt zin in gezonde salade, wel met fetakaas ;). Ik wordt soms echt gek van mezelf 😅

2 maanden geleden

Rundvleessalade 😜

2 maanden geleden

Paprika pringles nu dan 😍

2 maanden geleden

Pizza❤️

2 maanden geleden

Deegwaren en heel pittig (indisch) 🌶️ eten😍

2 maanden geleden

Aardbeien met pindarotsjes en eet veel maiswafels met geitenkaas Verder veel afkeer tegen eten ook

2 maanden geleden

Zoute rijen (die snoepjes van Haribo) laten we nou net alleen een Jumbo in de buurt hebben en die verkoopt geen Haribo m😒🤯

2 maanden geleden

Beemsterkaasbroodjes!

2 maanden geleden

Reactie op Hadewiay

Een warm gekookt eitje 🥹
Ik lus normaal geen eieren en opeens had ik er 2 weken geleden enorm veel zin in.

2 maanden geleden

Bij mij wisselt het wekelijks haha. Momenteel: verse sapjes, pizza, appels en druiven 😋

2 maanden geleden

Dubbelvla aardbei-vanille.

2 maanden geleden

Mijn man is gisteren om 21.45 uur nog naar de Jumbo gegaan om boerencake en slagroom te halen 😅 Winkel ging om 22.00 uur dicht en is 10 minuten rijden. Toen hij thuis was, kreeg ik maar een klein plakje weg 😂

2 maanden geleden

Babybel en melk met aardbei smaak!

2 maanden geleden

Fruitsapje/coolbest drinken, druiven, zelfgemaakte fruit smoothie

2 maanden geleden

Getoast wit brood met roomboter...nu al de derde zwangerschap op rij dat ik deze craving heb in het eerste trimester. Gezien m'n diabetes niet bepaald de beste keus dus probeer het te beperken...

2 maanden geleden

Dikke griekse yoghurt en appels! (Vorige zwangerschap was het vooral kaas)

2 maanden geleden

Alles wat nat, koud en fris is: appels, yoghurt, knijpfruit, perenijsjes 😋 Afkeer tegen chocolade (ben ik normaal gek op) en roomijs. En de aanblik van veel eten bij elkaar vind ik ook geen feest meer dus ik vlieg door de supermarkt heen 😅

2 maanden geleden

Een patatje met mayo vind ik echt heerlijk 😄

2 maanden geleden

Ik had met 7 weken enorme craving naar een wrapje met dikke laag roomkaas en ei. En vanaf week 9 witte bolletjes met pindakaas 😂 Verder eet ik gewoon alles wat los en vast zit 🤣

2 maanden geleden

In eens heb ik zin in random dingen die ik normaal zelden eet en drink ; pannekoeken, vitamin water (de oranje) maar op nummer één wel echt hele kiwi's🤩een dag geen kiwi is een dag niet geleefd op dit moment. 😂 ik heb ook een enorme afkeer op pizza.. de gedachte alleen al maakt me kotsmisselijk en bijna braakneigingen. Vind t echt bizar hoe mn lijf reageert op eten en hoe t werkt haha.